Bikerbitch
Stolt mamma
Don Quixote skrev:2398284Ja... Här är min
EDIT: Märkligt att det ska va så svårt att förstå. Fyll givetvis på med era egna mammor!
Det syns, ni är lika!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don Quixote skrev:2398284Ja... Här är min
EDIT: Märkligt att det ska va så svårt att förstå. Fyll givetvis på med era egna mammor!
smallsocks skrev:2398453ehh hon var het.. eller?
Don Quixote skrev:2398503För guds skull, kvinnan är 62 år. Tråden är inte av sexuell natur - enbart en lågmäld hyllning till våra mödrar.
Egentligen var det väl en parodi på Din hoj-tråden men det floppade ju lite nu när den blev flyttad. Så nu får den vara vad den är. Dock är det lite ont om bilder. C'mon!
HanneZ skrev:2398371Ey, va sa du om min mamma?![]()
Markus skrev:2398527Det här är en typiskt nedsättande kommentar om invandrare, du anspelar på seglivade myter och är en del av den strukturella rasismen.
fy fan
Markus skrev:2398527Det här är en typiskt nedsättande kommentar om invandrare, du anspelar på seglivade myter och är en del av den strukturella rasismen.
fy fan
Myt? Det märks att du aldrig pratat med en invandrareMarkus skrev:2398527Det här är en typiskt nedsättande kommentar om invandrare, du anspelar på seglivade myter och är en del av den strukturella rasismen.
fy fan
Don Quixote skrev:2398503För guds skull, kvinnan är 62 år. Tråden är inte av sexuell natur - enbart en lågmäld hyllning till våra mödrar.
C'mon!
HanneZ skrev:2398696Myt? Det märks att du aldrig pratat med en invandrare
Nån rasism hittar jag inte i mitt inlägg, vad är det för fel med att ta sin mamma i försvar?
Markus skrev:2398778Typiskt stereotyp uppfattning som visar på den dolda och strukturella rasismen i vårat samhälle, jag ska anmäla ditt inlägg, det är mycket upprörande. Jag känner massor med invandrare, ingen pratar mer om sin mamma än du eller jag, oavsett hudfärg. Tycker du borde bannas, jag är väldigt upprörd, jag tänker inte diskutera på dina villkor.
Ser ju ut som 34Don Quixote skrev:2398503För guds skull, kvinnan är 62 år. Tråden är inte av sexuell natur - enbart en lågmäld hyllning till våra mödrar.
Egentligen var det väl en parodi på Din hoj-tråden men det floppade ju lite nu när den blev flyttad. Så nu får den vara vad den är. Dock är det lite ont om bilder. C'mon!
fy fan
Hon till vänster är du?Macho Woman skrev:2399949Dissa inte DQ. Min morsa ger mig 10 000-talskronor om året. Sådant måste hyllas. Morsan äger. Gissa vem som är vem...
Jag visste inte att din mamma hade ljust hår!?!Macho Woman skrev:2399949Dissa inte DQ. Min morsa ger mig 10 000-talskronor om året. Sådant måste hyllas. Morsan äger. Gissa vem som är vem...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |