Din mamma?

Mattias har ingen mamma. Han vart född ur en tvåtaktsmotor ylandes "bööööörna!".

RespekCt

DQ:s mamma har en hel del likheter med rektorns fru från min gymnasieskola. Det finns alltså en möjlighet att jag har sett henne lajv.

Jag har också en bild på min mamma, rolig tråd det här.

Bifogat

• mammabild.jpg
    mammabild.jpg
    110.1 KB · Visningar: 119
Bus-Bo skrev:
2578248 DQ:s mamma har en hel del likheter med rektorns fru från min gymnasieskola. Det finns alltså en möjlighet att jag har sett henne lajv.

Ja, visst finns viss likhet, men jag tror inte likheten är nog så lik som rektorns fru är lik damen på skolan.
Men jag håller nog med...

Macho Woman skrev:
2399949 Dissa inte DQ. Min morsa ger mig 10 000-talskronor om året. Sådant måste hyllas. Morsan äger. Gissa vem som är vem...
VA!? den dar personen ger mig 10 tusentals kronor om aret med!

Bus-Bo skrev:
2578248 DQ:s mamma har en hel del likheter med rektorns fru från min gymnasieskola. Det finns alltså en möjlighet att jag har sett henne lajv.

Snygg basker din mamma har! :tummenupp :D

Alming skrev:
2589273 Ja, visst finns viss likhet, men jag tror inte likheten är nog så lik som rektorns fru är lik damen på skolan.
Men jag håller nog med...
Jag såg en bild på hans syster i en annan tråd och vill minnas att hon jobbade i expeditionen på skolan ett tag, så jag är nästan 99% säker på att DonQ och vårat gymnasium hör ihopa.

lorkan skrev:
2589592 Snygg basker din mamma har! :tummenupp :D
Inte nog med att du gör ett påhopp av min mamma, du förlöjligar den huvudbonad som landets finaste pojkar bär med stolthet. Men jag bryr mig föga, det är ju bara min mamma och en mössa iaf...

Bus-Bo skrev:
2589624 Jag såg en bild på hans syster i en annan tråd och vill minnas att hon jobbade i expeditionen på skolan ett tag, så jag är nästan 99% säker på att DonQ och vårat gymnasium hör ihopa.

Inte nog med att du gör ett påhopp av min mamma, du förlöjligar den huvudbonad som landets finaste pojkar bär med stolthet. Men jag bryr mig föga, det är ju bara min mamma och en mössa iaf...

Ge mig 20.

Last edited:
Markus skrev:
2398778 Typiskt stereotyp uppfattning som visar på den dolda och strukturella rasismen i vårat samhälle, jag ska anmäla ditt inlägg, det är mycket upprörande. Jag känner massor med invandrare, ingen pratar mer om sin mamma än du eller jag, oavsett hudfärg. Tycker du borde bannas, jag är väldigt upprörd, jag tänker inte diskutera på dina villkor.

:rofl
Du är så jävla rolig! :D
ska vi gifta oss? :kiss

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT