max350
Yamaha RD-2Takt
- Gick med
- 23 Jan 2006
- Ort
- Örnsköldsvik
- Hoj
- 83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
När man var i moppeåldern så körde jag min puch på diesel, hade två tankar varmkörde på bensin slog sedan över till diesel-rök ganska bra. men billigt blev det

Fast jag tänkte mer då på att konvertera en hd-motor, de är ju såå tjusiga. Äsch, jag är bara förvirrad efter provkörningen igår. Körde Suka gsxr1000, HD kvällsexpressen med kortkorta rör som levde fan och sen en vrod. Förutfattade meningar har bytts mot en spirande beundran...


Jesse James provkör.