ebbaklasa
ska man skriva nått här?
då förbjuder vi män kvinnor bak ratten
hehehehehehhe

hehehehehehhe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Men att därifrån gå hela vägen och påstå att detta skulle vara en generell egenskap hos män är lika fel som att påstå att alla motorcyklister är kriminella bara för att en försvinnande liten del primärt ägnar sig år annan ljusskygg verksamhet som av någon outgrundlig anledning klassas som mc-relaterad.Henkmaster skrev:Män våldtar, stjäl, rånar, mördar, super, knarkar, misshandlar, knullar, buskör, slåss, etc. och skyller allt på testosteron eller att "mamma älskade mig aldrig".
).Henkmaster skrev:...tjejer/kvinnor växt upp med: "Gå inte ensam när det är mörkt", "Män våldtar", "Se upp för okända män" osv....
Wile E skrev:Kan någon verkligen leva på det viset??
Ok Jin Chun skrev:Nej, man lever inte. Man existerar. Men det finns de, män och kvinnor, som inte vågar gå ut. Dock har det oftast hänt de något.
Wile E skrev:Visst formas man av sin närmiljö. Visst kommer många från kulturer med (i våra ögon) förvriden kvinnosyn. Visst snedtänder en del på fyllan. Men en normal människa måste väl ändå ha någon form av spärrar i bakhuvudet på samma sätt som självbevarelsedrift i andra extrema situationer (även om många på SH verkar ha ett omättligt adrenalinbehov på hastighet).
Wile E skrev:Artikeln kan inte vara annat än ironiskt skriven och det verkar snart vara det enda sättet att synas i dagens mediabrus. Den har ju uppenbarligen fått avsedd effekt när det gäller att diskutera ett viktigt ämne.
Wile E skrev:"Jag vågar inte köra motorcykel för tänkt om jag krockar med en älg och slår ihjäl mig." Så kan man ju inte tänka.
"Jag vågar inte gå ut när solen skiner för tänk om jag får hudcancer." Så kan man ju inte tänka.
"Jag vågar inte gå ut på kvällen för tänk om jag blir rånad." Så kan man ju inte tänka.
Visst är jag uppmärksam där det skyltas om vilt på vägen. Visst undviker jag att vistas för länge i solen. Visst håller jag ögonen öppna på natten. Men händer det så händer det. Det får jag ta i tu med då. Jag kan ju inte ständigt gå omkring och vara rädd för allt jag ser och alla jag möter. Kan någon verkligen leva på det viset??

. Utan att ha några statistiska fakta att gå på så tror jag att det är en klar minoritet av alla män som begår våldsbrott mot kvinnor. Förstå mig rätt, det finns en hel del drägg till män som har en kvinnosyn som neandertalare och som eventuell långsamt och plågsamt borde kastreras
. Detta är förjävligt och det försöker jag inte dölja eller snacka bort. Men sedan finns det en hel del underbara män (t.ex. undertecknad...
) som är skitsnälla mot kvinnor. Jag hoppas att det inte glöms bort...
Henkmaster skrev:I övrigt är jag en idiot.
Det är kul med självdistans! Henkmaster skrev:Förhållandet mellan man och kvinna ska vara yin/yang... inte Pac-Man!
Kanonliknelse!|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|