Detta är fan det dummaste jag läst på länge!

Äh, varför stanna där. Förbjud alla män. Då slipper man problem som är orsakade av män.
Iofs skulle mänskligheten dö ut inom en generation men vadå...lite får man ju offra.

:galen

Hur fan kan det finnas så oerhört sinnessjuka människor? Det här, om nåt, är ett bevis på att det behövs fler platser för dessa nötter på Sveriges dårhus! :huvet :huvet :huvet

bwaaahahahahaa.. det måste vara nåt sorts 1a april skämt från aftonbladet eller nåt?

lätt det mest idiotiska jag läst på länge.. dom har ju kopierat 3e riket till könsrollerna :p haha..

Okej, jag orka inte ens läsa igenom skiten trots att jag inte har något annat för mig, men det jag kan säga och som jag Verkligen står för är:

-Jag hatar Feminister, alltså de som tycker att alla män är skitstövlar! Har faan inte mycket för dom alltså, kan lika gärna sätta dom på samma ställe som våldtäcksmännen!

Jaja, hoppa på mig nu bara, men jag hatar dom verkligen! :brinnerup

haha, det där är väl inte på allvar, är det inte bara nån krontok som Aftonbladet fiskat upp igen?

Det absolut fånigaste är ju att sånt här tillåts komma i media, medans en åsikt åt motsatt håll tycks vara förbjuden.

Varför väljer man att ens publicera något sådant?

Det känns som dom är 15 år och rebelliska.
FAN VILKET JÄVLA PACK, FLYTTA TILL SIBIRIEN OM NI ÄR SÅ JÄVLA RÄDDA½!!½!½

tundra.jpg

Håller med Gladh, är det ingen på det här forumet som kan läsa mellan raderna ??
Tänk efter en sekund innan ni dissar artikeln.
Det var kul hur de använde omvänt synsätt, kalla det ironi, men de har inte fel, tyvärr.

Jag tyckte artikeln var tänkvärd, dagens rättsystem är så skevt att ansvaret ligger hos offret, inte förövaren.
Tankesättet behöver ändras.

Borde väl kunna klassas som hot mot folkgrupp, eller ?

Diskriminering är det väl i alla fall. Undrar vad som skulle hända om man skrev en notis med omvända roller....

Biker66 skrev:
Håller med Gladh, är det ingen på det här forumet som kan läsa mellan raderna ??
.
Tänk på att man översköljs med skit från de här kvällstidningarna, det ena dummare än det andra, när vet man att det är skämt eller allvar.
Det var ju max ett par veckor sen det stod i samma blaska att någon fött en groda.

Göran skrev:
Undrar vad som skulle hända om man skrev en notis med omvända roller....
Tjaa, det skulle väl bli som det normala mishmashet man läser dagligen :rolleyes:

Silwer skrev:
Det var ju max ett par veckor sen det stod i samma blaska att någon fött en groda.
Så sant, så sant...

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard