Det vart en 640!

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
Vet själv att jag med varierande intresse brukar läsa folks shout-out's gällande nyförvärv av hoj.

Men, man kan fanimej inte låta bli, som sagt Tokholm har fått ytterliggare ett SM-nöt på halsen. Har avverkat 8 mil vansinnigt roliga mil och fler lär det bli.

På att göra listan ligger, fixa slipon och byta framlykta.

Vill inte ha ett rör som låter pinsamt mycket utan bara nästan pinsamt mycket, förslag och gärna namn på inhandlingsställen som brukar ha det på hyllan mottages med öppna armar.

Vem/vilka säljer lite balla framlyktor, gärna med KTM orange ram?

Väl mött i trafiken!

/Fenix

Ktms egna slipon som heter supermoto låter lagom. Kör med det själv numera.
Hade ett remus innan,det lät sinnes-sjukt mycket :yoparty

Fenix skrev:
Rena KTM-febern :D

Har du fått kläm på kickandet?

/F

Ja tyvärr så är det så, jag tror att det är ungefär 6-7 st här på sh som är från uppsala och kör 660. Jag tycker att att det är lite tråkigt med en så vanlig hoj, men eftersom att jag fick ett sånt bra pris på den här så var det bara att slå till! Jag får väl lacka om den till rosa eller nått för att vara lite annorlunda ;)

Jorå kickandet går kanon, jag fick igång den på första försöket.

/BV

Bobbo V skrev:
Ja tyvärr så är det så, jag tror att det är ungefär 6-7 st här på sh som är från uppsala och kör 660. Jag tycker att att det är lite tråkigt med en så vanlig hoj, men eftersom att jag fick ett sånt bra pris på den här så var det bara att slå till! Jag får väl lacka om den till rosa eller nått för att vara lite annorlunda ;)

Jorå kickandet går kanon, jag fick igång den på första försöket.

/BV

Första gången jag kickade en 660 la jag den på sidan, så går det när man har fysik som en mygga. :D

Nej, it-geeks som jag kör med elstart.

/F

Ben Dover skrev:
Ktms egna slipon som heter supermoto låter lagom. Kör med det själv numera.
Hade ett remus innan,det lät sinnes-sjukt mycket :yoparty

Jo, har funderat på att plocka upp KTM-supermoto, fast å andra sidan, Akra är alltid Arka.

/F

Fenix skrev:
Första gången jag kickade en 660 la jag den på sidan, så går det när man har fysik som en mygga. :D

/F

Tro det eller ej, men t o m it-myggor får numera igång den på första =)

Fenix skrev:

/F

:rofl

Det skulle ju inte va så dumt med elstart, det måste jag erkänna. Men det funkar att kicka också.

Jopp, grymt härligt med ny hoj!
Jag hämtade min Highland Outback -05 idag :yoparty :D

Fifan vilken skön hoj!
Denna sommar kommer rocka!
Måste jobba 1h till, sen är jag fri!

GrusDan skrev:
Jopp, grymt härligt med ny hoj!
Jag hämtade min Highland Outback -05 idag :yoparty :D

Fifan vilken skön hoj!
Denna sommar kommer rocka!
Måste jobba 1h till, sen är jag fri!

Japp, idag bär det av att skaffa lite mer motardiga kläder. Funkar inte riktigt att fjamsa imkring i full läder/race -mundering när man dödsslalom på Centralbron.

Vad kör ni med för klädsel?

/F

Fenix skrev:
Japp, idag bär det av att skaffa lite mer motardiga kläder. Funkar inte riktigt att fjamsa imkring i full läder/race -mundering när man dödsslalom på Centralbron.

Vad kör ni med för klädsel?

/F
Jag körde i ett spyke 4-race helställ fram till för en vecka sedan då jag köpte Lindstrands Gecko och lizard byxa. Sitter så djävla gött!!! O snygga e de med, min tjejkollega sa att de var tuffa :hihi

Bifogat

• kläder.jpg
    kläder.jpg
    31.8 KB · Visningar: 142
Last edited:
Mingves skrev:
Jag körde i ett spyke 4-race helställ fram till för en vecka sedan då jag köpte Lindstrands Gecko och lizard byxa.
Har du bytt Spykestället mot Lindstrandskläderna? Skulle tro att sporthojströjan skyddar lika bra som Geckojackan om man drar i backen....

Busaberg skrev:
Har du bytt Spykestället mot Lindstrandskläderna? Skulle tro att sporthojströjan skyddar lika bra som Geckojackan om man drar i backen....
Troligen, men jag pallade inte att åka runt i skinnet. Det blir ju tokvarmt, visst skyddar skinn bra men jag pallar inte värmen.
Dock borde ju Halvarsson testa hur slitstarka grejorna är om de säljer dem som skyddskläder?
/M

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...