Det ser ut som en transa kommit in på bröllop hos kunga familjen.

Skrämmande!

Gjorde ett test på några kompisar, 5 av 5 tyckte han/hon var urläcker =P

Bee skrev:
känns ganska jobbigt att man tycker shemalen ser bra ut... :3freak
Äh - är väl inte så konstigt om man tänder på typiskt kvinnliga individer.. även om de råkar vara falska kvinnor :va
/F.

Fortfarande rätt lätt att se om det är en äkta kvinna lr inte. Bara ta ett cellprov och kolla efter barr-bodies (vet ej den svenska termen). Om dom saknas så är det en kille, eller en X0...

Och ja, jag är miljöskadad! (molekylärbiolog)

Wunder skrev:
Fortfarande rätt lätt att se om det är en äkta kvinna lr inte. Bara ta ett cellprov och kolla efter barr-bodies (vet ej den svenska termen). Om dom saknas så är det en kille, eller en X0...

Och ja, jag är miljöskadad! (molekylärbiolog)
E den bra i sängen spelar det väl ingen roll vad det har varit tidigare. Det man inte vet har man inte ont av. :D :D :D :D

Man vaknar på morgonen och tittar in på toaletten. Där står hon i högklackat och strumpeband, med ordentliga silikontuttar, adamsäpple och en liten pojksnopp hängandes mellan benen. Och rakar sej. Gud så vackert...

.........

Last edited:
Foggy skrev:
Äh - är väl inte så konstigt om man tänder på typiskt kvinnliga individer.. även om de råkar vara falska kvinnor :va
/F.

Sånt lurendrejeri är ju naturen full av. Blommor som får humlorna att göra på sig av kåtslag t.ex. :D

När börjar den där serien, spanade runt lite men jag har nog missat någe. Man lär ju erkänna att man e lite äckel-nyfiken av någe slag :rolleyes:

TomK skrev:
Sånt lurendrejeri är ju naturen full av. Blommor som får humlorna att göra på sig av kåtslag t.ex. :D

Hörde precis på tv'n i bakgrunden att det börjar imorgon Torsdag.

Vilken tid hörde jag inte....kvällstid är det i alla fall

sven666 skrev:
hur fan lyckas han gömma snorren i den där stringen? :va

Vad jag vet sitter väl inte den i stjärten.. :tungan (i alla fall inte på min man :rodnar)
..men annars så går det att linda fast den mellan benen så att den i princip försvinner (enligt dragshowartist) ..och de andra läggs tillbaka i de hål de kommer ifrån... :nicka

Last edited:
Förresten... de flesta strumpbyxreklambilder (vilket ord.. :rolleyes: ) ..visar ben av... just det, män! :fakta
Kanske något att tänka på... allt är inte guld som glimmar :hihi

burner skrev:
:rofl

En annan sak, kolla in denna då, också född med en manligt organ men tycker tydligen själv att han/hon passar bättre som kvinna....

Börjar en serie den 14 maj typ där en gäng grabbar tävlar om hans/hennes finger..

Undrar hur dom reagerar när dom får reda på att det är en man :lol :lol :lol

Jag bor på Irland och har redan fått se serien.....

Måste erkänna att hon ser bra ut på bilderna, men kolla sen i programmet så är hon inte lika snygg..

burner skrev:
:rofl

En annan sak, kolla in denna då, också född med en manligt organ men tycker tydligen själv att han/hon passar bättre som kvinna....

Börjar en serie den 14 maj typ där en gäng grabbar tävlar om hans/hennes finger..

Undrar hur dom reagerar när dom får reda på att det är en man :lol :lol :lol
är grejen kvar????? detta hände en kompis till mig för många år sen i arboga. de håglade på toaletten och när han skulle pilla där nere så var det en hård grej där. polaren slog till tjejen/killen på käften sen var det raka vägen hem för att skrubba hela kroppen.... :D

har nog inte fattat riktigt, men ja fick för mig att ho va både och??? finns tydligen ett fåtal som har både snopp å fitta.. hur d nu går ihop.. :rolleyes: :dummer

För er som ville se vad det handlar om så börjar det om 15 min, alltså kl 20:00 idag Tors på TV3.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard