Det ser ut som en transa kommit in på bröllop hos kunga familjen.

Skrämmande!

Gjorde ett test på några kompisar, 5 av 5 tyckte han/hon var urläcker =P

Bee skrev:
känns ganska jobbigt att man tycker shemalen ser bra ut... :3freak
Äh - är väl inte så konstigt om man tänder på typiskt kvinnliga individer.. även om de råkar vara falska kvinnor :va
/F.

Fortfarande rätt lätt att se om det är en äkta kvinna lr inte. Bara ta ett cellprov och kolla efter barr-bodies (vet ej den svenska termen). Om dom saknas så är det en kille, eller en X0...

Och ja, jag är miljöskadad! (molekylärbiolog)

Wunder skrev:
Fortfarande rätt lätt att se om det är en äkta kvinna lr inte. Bara ta ett cellprov och kolla efter barr-bodies (vet ej den svenska termen). Om dom saknas så är det en kille, eller en X0...

Och ja, jag är miljöskadad! (molekylärbiolog)
E den bra i sängen spelar det väl ingen roll vad det har varit tidigare. Det man inte vet har man inte ont av. :D :D :D :D

Man vaknar på morgonen och tittar in på toaletten. Där står hon i högklackat och strumpeband, med ordentliga silikontuttar, adamsäpple och en liten pojksnopp hängandes mellan benen. Och rakar sej. Gud så vackert...

.........

Last edited:
Foggy skrev:
Äh - är väl inte så konstigt om man tänder på typiskt kvinnliga individer.. även om de råkar vara falska kvinnor :va
/F.

Sånt lurendrejeri är ju naturen full av. Blommor som får humlorna att göra på sig av kåtslag t.ex. :D

När börjar den där serien, spanade runt lite men jag har nog missat någe. Man lär ju erkänna att man e lite äckel-nyfiken av någe slag :rolleyes:

TomK skrev:
Sånt lurendrejeri är ju naturen full av. Blommor som får humlorna att göra på sig av kåtslag t.ex. :D

Hörde precis på tv'n i bakgrunden att det börjar imorgon Torsdag.

Vilken tid hörde jag inte....kvällstid är det i alla fall

sven666 skrev:
hur fan lyckas han gömma snorren i den där stringen? :va

Vad jag vet sitter väl inte den i stjärten.. :tungan (i alla fall inte på min man :rodnar)
..men annars så går det att linda fast den mellan benen så att den i princip försvinner (enligt dragshowartist) ..och de andra läggs tillbaka i de hål de kommer ifrån... :nicka

Last edited:
Förresten... de flesta strumpbyxreklambilder (vilket ord.. :rolleyes: ) ..visar ben av... just det, män! :fakta
Kanske något att tänka på... allt är inte guld som glimmar :hihi

burner skrev:
:rofl

En annan sak, kolla in denna då, också född med en manligt organ men tycker tydligen själv att han/hon passar bättre som kvinna....

Börjar en serie den 14 maj typ där en gäng grabbar tävlar om hans/hennes finger..

Undrar hur dom reagerar när dom får reda på att det är en man :lol :lol :lol

Jag bor på Irland och har redan fått se serien.....

Måste erkänna att hon ser bra ut på bilderna, men kolla sen i programmet så är hon inte lika snygg..

burner skrev:
:rofl

En annan sak, kolla in denna då, också född med en manligt organ men tycker tydligen själv att han/hon passar bättre som kvinna....

Börjar en serie den 14 maj typ där en gäng grabbar tävlar om hans/hennes finger..

Undrar hur dom reagerar när dom får reda på att det är en man :lol :lol :lol
är grejen kvar????? detta hände en kompis till mig för många år sen i arboga. de håglade på toaletten och när han skulle pilla där nere så var det en hård grej där. polaren slog till tjejen/killen på käften sen var det raka vägen hem för att skrubba hela kroppen.... :D

har nog inte fattat riktigt, men ja fick för mig att ho va både och??? finns tydligen ett fåtal som har både snopp å fitta.. hur d nu går ihop.. :rolleyes: :dummer

För er som ville se vad det handlar om så börjar det om 15 min, alltså kl 20:00 idag Tors på TV3.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back