Det ser ut som en transa kommit in på bröllop hos kunga familjen.

:rofl

En annan sak, kolla in denna då, också född med en manligt organ men tycker tydligen själv att han/hon passar bättre som kvinna....

Börjar en serie den 14 maj typ där en gäng grabbar tävlar om hans/hennes finger..

Undrar hur dom reagerar när dom får reda på att det är en man :lol :lol :lol

Bifogat

• MIRIAM1GALLERY16.jpg
    MIRIAM1GALLERY16.jpg
    89.6 KB · Visningar: 914
  • 0258058.jpeg
    0258058.jpeg
    114.6 KB · Visningar: 1,899
  • MIRIAM1GALLERY7.jpg
    MIRIAM1GALLERY7.jpg
    75.8 KB · Visningar: 1,462
burner skrev:

En annan sak, kolla in denna då, också född med en manligt organ men tycker tydligen själv att han/hon passar bättre som kvinna....

Börjar en serie den 14 maj typ där en gäng grabbar tävlar om hans/hennes finger..

Det man inte vet har man inte ont av. Hon var ju faktiskt klart PSB - om kirurgen gjort ett bra muff-jobb hade jag nog inte bangat. Undviker nog :slicka dock. :D

Skalman skrev:
Det man inte vet har man inte ont av. Hon var ju faktiskt klart PSB - om kirurgen gjort ett bra muff-jobb hade jag nog inte bangat. Undviker nog :slicka dock. :D

Men vem fan skall städa, tvätta och bära hem bärsen från bolaget om det är en kille?? Skulle aldrig funka :confused:

The Svånk skrev:
Men vem fan skall städa, tvätta och bära hem bärsen från bolaget om det är en kille?? Skulle aldrig funka :confused:

Attans, tänkte inte på det. Men å andra sidan så har man ju i alla fall sällskap framför tipsextra?

burner skrev:

känns ganska jobbigt att man tycker shemalen ser bra ut... :3freak

Kommer aldrig mer våga ragga på krogen =).
Tänk om en sån där brud/man skulle dyka upp o du är lite på lyset. Lätt att man skulle ta med sig Hon/han hem för att sen få sig sin livs överaskning.
Skulle bli skogstokig på hon/han =).

Cornelis Wreeswijk - känd bortgången artist - följde med 2 damer hem för att upptäcka att dessa inte var vad han trodde,han blev förbannad och spöade på dom och skandalen var ett faktum.
Det kyliga var att han gjorde en låt om det hela :)

(Kunde inte finna nån info om detta på nätet så jag går på mitt eget minne)

burner skrev:

Hm.....? Det är män som den där som gör att man börjar misstänka att man nog är liiite bög innerst inne i alla fall..... :hihi

Om jag hajat rätt ska den där såpan vara som The bacheler fast dom ska få reda på att hon e "han" i slutet! Fan! Tänk er det är ju som att få reda på att ens tjej/fru e man! (Ja - jag vet att det finns ett bra sätt att kolla om det är en man eller kvinna! Men vissa bygger ju om hela paketet!) Snacka om knäckande! Jag hade nog fått gå till psyk!

det värsta är ju att den där "Mirjam" eller vad hon/han nu heter är rätt fräsch :4skrika

Hehehe...man ska inte slå tjejjer, inte ens tjejjerna med snopp.

:död

Håller med, skulle ju vara rättnöjd att gå hand i hand med den där.......... sedan när kvällen lider mot sitt slut så blir det typ........ -Du, jag måste berätta en grej......... :lol

Muhhahah
Bee skrev:
känns ganska jobbigt att man tycker shemalen ser bra ut... :3freak

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard