Det märks att det är höst

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Halva sommaren regnade bort och snart är det slutkört på våra vägar, en flod av negativa trådar dyker upp och många tomgångsgnäller[tm] på allt och alla, inget man blir glad av att läsa precis.

Ryck upp er för f-n och se fram emot nästa vår som kommer att bli helt underbar :tummenupp

Jo, det var lite jobbigt med alla gnälltrådar i början men nu när det gått så långt att alla verkar få spatt på varandra till höger och vänster så finns det inget mer att göra än å gilla läget.

Själv sitter jag och tokgarvar åt popcornsmileyn och har gjort det nu i typ 10-minuter.

Nu tycker jag att alla medlemmar på SH ska krama varandra och gemensamt sjunga "We shall overcome"

:corn

Jag har inlett min 6-månaders alkoholist&pundarperiod så får man se om man kommer ut på andra sidan. Hoppas det för jäklar va styggefort det ska köras i STD600 nästa år!

Det är väl inte slutkört redan??
Kom precis hem efter en fin tur genom Häckeberga, fika i Blentarp.
Sen hem mot Malmö igen..

McRae skrev:
Det är väl inte slutkört redan??
Kom precis hem efter en fin tur genom Häckeberga, fika i Blentarp.
Sen hem mot Malmö igen..
Nej det är inte slut ännu men många ställer av och ställer till istället.

GSXR1100R skrev:
Vad är det för sätt? Träffsäsongen är ju inte ens slut än :3freak

Nä, nu får di sluta vara så hårda å kantiga å va lite mjuka istället, om man nödvändigtvis inte vill köra hoj kan man ju sätta sig i garaget å putsa på nån plastbit istället för att vara här och gnälla :hihi

...då kommer ju dessutom hojen att vara outhärdligt blank å fin till våren :tungan

:squid

GSXR1100R skrev:
O du bidrar genom att gnälla på dom som gnäller. Du är ju inte ett dugg bättre själv! :arsele

Jag lämnade SH under förra vintern pga allt djälva skit som vissa vräker ur sig. Bara för att hojsäsongen är över så betyder det väl inte att man måste vara elak mot allt och alla?

Hoppas på en bättre offseason denna gången.

Mookie skrev:
Jag lämnade SH under förra vintern pga allt djälva skit som vissa vräker ur sig. Bara för att hojsäsongen är över så betyder det väl inte att man måste vara elak mot allt och alla?

Hoppas på en bättre offseason denna gången.

För vissa verkar det vara så tyvärr...
Abstinens kanske man kan skylla på.. :gnissla

Kör hoj till jobbet idag, lite blåsigt och +10 grader på termometern. Men håller det bara i sig och är torrt framåt kvällen så blir det en extrasväng hem :banana

Jag kör Virago varje dag till jobbet. Igår fick jag upp den i 145 i svagt medlut.

Förfan, det enda man kan grina över är väl det taskiga vädret, snart är det ju kyla å snö å grejjer, då är det dags att hiva sig ut igen :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman