Det märks att det är höst

Äh...tjing för att vara en glad....!! :)

Allting känns lättare om man inte är så grinig o tvär... seså... :pannkyss på er.

Det blir en vår o sommar nästa år... var glada att ni är vid liv så här dags på året istället. :rolleyes: :brinnerup

//Madochglad

Madhonda skrev:
Äh...tjing för att vara en glad....!! :)

Allting känns lättare om man inte är så grinig o tvär... seså... :pannkyss på er.

Det blir en vår o sommar nästa år... var glada att ni är vid liv så här dags på året istället. :rolleyes: :brinnerup

//Madochglad
Dessutom har man hela vintern på sig att slå sig gul & blå på Mini Moto istället för Road Racing :lol

/Puss på dig Madde :pannkyss

Ställa av :va nu får ni ta och förklara er :hihi

Det finns inget härligare än att kränga på sig Gore-Tex-stället över långkalsingar och raggsockar en solig vinterdag, det ända som behövs är barmark och det brukar vi ju ha gott om här nere.

det finns en värld utanför malmö :fakta tog ut hojen i mars i år och höll på att dra omkull med hulda bakpå på en isfläck :crash det vill jag hellst inte uppleva igen

sharpedge skrev:
Hatten är din *sjunga*

:D

chaaatten lever så roooliiiigt! en redig klassiker!

Nä ryck upp er nu, alla sitter ju inte o kör neddrevad cb400 som varvar exakt 7000 varv i 100 blås på högsta växeln :gnissla

Dessutom så får man folk mer motiverade av att hänga med o köra inomhus gocart och minimoto och sånt skojs!

De som flippar ur i vinter kommer åka på banning över hela vintern om det är illa nog. Jag kommer inte tillåta att det flippar ur helt och hållet. Jag vet att depressionen kommer snart och att folk får psykiska problem, men det ska inte får gå utöver forumet.

Swedie skrev:
De som flippar ur i vinter kommer åka på banning över hela vintern om det är illa nog. Jag kommer inte tillåta att det flippar ur helt och hållet. Jag vet att depressionen kommer snart och att folk får psykiska problem, men det ska inte får gå utöver forumet.
Psykiska problem? Är du psykiatriker?

VARFÖR GNÄLLA!!!! :kocko
Det är ju snart tajm att börja vinterdrickandet :fyllisar

We shall overcoooooome. We shall overcoooooome. We shall overcooooome sooooome daaaaaaaaaaay. Oooooh deeeep in my heart, I doooo beliiiiiive, that weeee shall overcoooome sooooome daaaaaaaay

valmers skrev:
Nej, och därmed ställer jag inte diagnos på folks psykiska hälsa.
tror vi får uppfinna ett nytt ord för dig. Du är en "Valmers". Det är min diagnos för dig och den är definitivt Obotlig!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman