Det märks att det är höst

Swedie skrev:
tror vi får uppfinna ett nytt ord för dig. Du är en "Valmers". Det är min diagnos för dig och den är definitivt Obotlig!
Du skrev att du vet att folk (på hösten) får depression och får psykiska problem. Det vet du inte alls, så vida du inte är psykiatriker. Depressioner och psykiska problem är jävligt allvarliga saker. Utryck dig annorlunda.

valmers skrev:
Du skrev att du vet att folk (på hösten) får depression och får psykiska problem. Det vet du inte alls, så vida du inte är psykiatriker. Depressioner och psykiska problem är jävligt allvarliga saker. Utryck dig annorlunda.

Rent allmänt så märks det att de flesta i ens egna sociala umgängeskrets blir deprimerade och sura på hösten, detta verkar dock inte gälla dig då du verkar vara sur och dryg jämt? det kanske är charmen med dig vad vet jag?

Om du nu undrar varför jag skriver till dig, eftersom du citerade mot Swedie, så är det så att det är ett fritt land och jag kände mig manad till att kommentera dina "jag vet bäst, tro inte att du är något skriverier"

seså cheer up nu mr valmers och var lite glad och trevlig :tummenupp

Superbee skrev:
...jag kände mig manad till att kommentera dina "jag vet bäst, tro inte att du är något skriverier"
Du ser verkligen inte humorn?

valmers skrev:

Kan du inte ta fram den där trevliga, tysta, lugna Valmers man såg skymten av i lördags ? :hihi

Hur som helst - jag finner nöjje i att det smashas, piskas :whip och hetsas vilt här inne !!!!

Peaches skrev:
Kan du inte ta fram den där trevliga, tysta, lugna Valmers man såg skymten av i lördags ? :hihi

Stuntvalmers?! Det måste jag få uppleva! :D

Valmers är en bra människa som har vänstersympatier så fort han knarkar ner sig med smärtstillande. Dessutom är han en av de roligare personerna att läsa på SH.

Fast han använder väldigt lite smileysar.

valmers skrev:
Du som har ständig "Valmers", hur tar du dag för dag? Jag som din psykiatriker vill påstå att det blir mer och mer Valmers. Speciellt nu när det står "såld" i din internetpersonlighet.

Jag avundas er som har hojjen inomhus.. gick inte att övertala föräldrarna mina, så den får stå ute i ett svinkallt garage :( skulle vara underbart att klappa lite på hojjen innan man drar till plugget :tungan

Swedie skrev:
Du som har ständig "Valmers", hur tar du dag för dag? Jag som din psykiatriker vill påstå att det blir mer och mer Valmers. Speciellt nu när det står "såld" i din internetpersonlighet.
Såld till förmån för rejshoj. Nytt ställ, hjälm, ryggskydd, handskar och stövlar inköpt.

Swedie skrev:
ska du köra 8-or runt mig?
Jag har som Webesmål att slå GSXR1100R:s 1.32 på Gelleråen. Med en fet 1000cc SKA det gå.
GSXR1100R skrev:
Först måste valmers ta om sin licens, sen ska gubben upp i sadeln oxå, men vi får väl hjälpa till.
Jag har redan gått kursen, men LMS vägrar intyga det.

Vänta bara tills jag lättat kroppen på 10 kg armeringsjärn....

Hmm jo jag brukar ju inte gnälla alls vanligtvis (eller?), men nu när kawan blev snodd :mad: , det är höst :( och tentor i skolan :3freak så.. risk för läckage av galla :5sure .

Men en smiley piggar alltid upp! :1pajas

valmers skrev:
Jag har som Webesmål att slå GSXR1100R:s 1.32 på Gelleråen. Med en fet 1000cc SKA det gå.

med 1000cc blir allting mycket lättare. det säger Adam utan körkort.

turligt nog är jag lite bättre än det där iaf.

valmers skrev:

Jag har redan gått kursen, men LMS vägrar intyga det.

Vänta bara tills jag lättat kroppen på 10 kg armeringsjärn....
Jag körde under 2 minuter iaf :mad:

valmers skrev:
Blir stenhårt race ned mot 1.31. :yoparty
Jag ska torpedera dig gubb j-l :mad:

Om du någonsin vågar dig upp i sadeln så ska du få pisk... kanske... inte..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman