Det här skaffade vi efter 125-tiden.

vette fan vad 300an är reggad som, trro den e reggad på 9kw eller nå sånt:tuttar Ligger väll på runda slängar 60hp:rolleyes:

Reggad på 21, vet inte va den är på:)

EmCom, konstigt att du fick köra upp med din? En kollegas dotter skulle köra upp för 125:a i höstas. Hade en enduro med 5kW reggning. "Den där går inte i 100km/h så du får inte köra upp med den":huvet Att den sedan var ostrypt var en annan sak:D

EmCom, konstigt att du fick köra upp med din? En kollegas dotter skulle köra upp för 125:a i höstas. Hade en enduro med 5kW reggning. "Den där går inte i 100km/h så du får inte köra upp med den":huvet Att den sedan var ostrypt var en annan sak:D

jag körde upp med min med 4kw i papprena. jag fick göra bromstestet SEN kollade de ordentligt :hihi

tror de sa något i stil med "den där borde ju inte gå så fort, men den gör ju det uppenbarligen och det kan vi ju inte bortse från, men inte fan skulle den ha kommit upp i de hastigheterna :va"

ååh nice, jag har 4-5 cyklar i det där skickat alltså skulle jag kunna göra ganska bra byten :hojbusa
var det byte rakt av eller var det en symbolisk summa inblandad också? :tungan

Han fick en banan + en natt med hunden också! :tummenupp
Han försökte få mig till att skicka med cykel korgen också men där gick faen gränsen! :arsele

Fan vad töntigt. Min Qvarna var strypt till 7 kw och den gjorde över 100.. Hade lackat på den kontrollanten.

Fan vad töntigt. Min Qvarna var strypt till 7 kw och den gjorde över 100.. Hade lackat på den kontrollanten.

va stog de i papprena då?

husa 650 gör 75 lr va de e enligt papprena alltså får man inte köra upp med en sådan... samma med ktm 525.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP