Kiel
Sporthojsnörd
Snoppmätning i 125cc forumet![]()
![]()
det är kul o veta vad folk har under kjolen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snoppmätning i 125cc forumet![]()
![]()
Min är reggad på 5kw. 60hk (har jag för mig) och drygt 105 kgSnoppmätning i 125cc forumet![]()
![]()
EmCom, konstigt att du fick köra upp med din? En kollegas dotter skulle köra upp för 125:a i höstas. Hade en enduro med 5kW reggning. "Den där går inte i 100km/h så du får inte köra upp med den"Att den sedan var ostrypt var en annan sak
![]()
ååh nice, jag har 4-5 cyklar i det där skickat alltså skulle jag kunna göra ganska bra byten![]()
var det byte rakt av eller var det en symbolisk summa inblandad också?![]()
Min är reggad på 5kw. 60hk (har jag för mig) och drygt 105 kg
"how do you like them apples"
![]()
vette fan vad 300an är reggad som, trro den e reggad på 9kw eller nå såntLigger väll på runda slängar 60hp
![]()
I runda slängar 52-55 på hjulet...Reggad på 21, vet inte va den är på![]()
Afan, har läst 55 på hjulet med Akra helsystem. Skiljer väl från bänk till bänk, inställningar etc...Ja, hade för mig det också..va väll nån som hade bänka 60 med akra tror jag![]()
Afan, har läst 55 på hjulet med Akra helsystem. Skiljer väl från bänk till bänk, inställningar etc...![]()
Vad kan jag ha i min då? Leovince helsystem, öppen luftburk och TM40- föggen. Jag vet inte ens vad det är för effekt i min original, bikez.com suger ju hårt.
Bra fråga.Vad kan jag ha i min då? Leovince helsystem, öppen luftburk och TM40- föggen. Jag vet inte ens vad det är för effekt i min original, bikez.com suger ju hårt.
Jasså, det är på det viset; 115 hk på veven, strax över 100 på slangen...![]()
![]()
Fan vad töntigt. Min Qvarna var strypt till 7 kw och den gjorde över 100.. Hade lackat på den kontrollanten.EmCom, konstigt att du fick köra upp med din? En kollegas dotter skulle köra upp för 125:a i höstas. Hade en enduro med 5kW reggning. "Den där går inte i 100km/h så du får inte köra upp med den"Att den sedan var ostrypt var en annan sak
![]()
Fan vad töntigt. Min Qvarna var strypt till 7 kw och den gjorde över 100.. Hade lackat på den kontrollanten.
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |