Det här skaffade vi efter 125-tiden.

va stog de i papprena då?

husa 650 gör 75 lr va de e enligt papprena alltså får man inte köra upp med en sådan... samma med ktm 525.
Det står inget i papperna vad jag kan minnas. Står bara "Strypt till 7 kw genom plugg i kröken".

Kan kolla imorron mer exakt.

När folk ändå är inne på strypningar & mellanklass, i vissa reggbevis så står det till exempel "godkänd maxhastighet enl. konstruktör: 114 km/t". Detta stod på en ktm 660 som var reggad på 24kw (original antar jag).
hur gör polisen då? jag har blivit lite mer misstänksam efter vad som hände 2fast4hjo och zoltan !

När folk ändå är inne på strypningar & mellanklass, i vissa reggbevis så står det till exempel "godkänd maxhastighet enl. konstruktör: 114 km/t". Detta stod på en ktm 660 som var reggad på 24kw (original antar jag).
hur gör polisen då? jag har blivit lite mer misstänksam efter vad som hände 2fast4hjo och zoltan !

det har jag oxå funderat på. blir lite lättare att kolla, gamla hederliga prova moppe metoden.

Ingen som på rak arm kan förklara var de extra 5 pollarna kommer ifrån, då man byter orginalröret mot ett det står Akrapovic på? Fattar inte riktigt vad det är som gör så mycket. :va

Kostar kosing. :(
Bättre flöööde! :)

det har jag oxå funderat på. blir lite lättare att kolla, gamla hederliga prova moppe metoden.

ja, precis..
vilka årsmodeller av 625 resp 640 är strypta från fabrik? sökfunktionen här strejkar för mig :confused:
det halverar premien för min del om ursprungs effekten är den strypta effekten!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra