Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
varför så stöddig?
jag kanske inte har kört tillräckligt långt för att skriva en resention i någon tidning men första intrycket jag har fått är att det är mkt bekvämare att köra sporthoj.
du sitter som en vante och fladdrar fram och tillbaka lika mkt efter hundra meter som efter 30 mil....
Få väll slänga upp min jävel också. KTM 640 LC4 00'a
varför så stöddig? ja, jag brukar störa mig på din attityd. det är väl därför antar jag.
sen varierar de där me sporthoj motard rätt mkt. stadskörning o i låga farter kör jag alla gånger motard, då liggstilen är väldigt jobbig. men landsväg o 100+ då man lyfts lite är det gött som fan med sport
hmm skoj trådhar dock bara kvar min 125 men ska bli uppdatering nu under vintern folk kanske har förslag?
har tittat på 03-08 cbr600rr eller en 07-08 er-6n (ny)
någon som har nå synpunkter?![]()
Få väll slänga upp min jävel också. KTM 640 LC4 00'a
Klättrar jag uppåt på attitydskalan nu kiel?![]()
Hur är den att köra, räcker det eller känns den slö eller nåt? fuinderar nämnligen på en sån till nästa vinter![]()
naaw lille plutten blev du så bitter?
om det kommer någon snygg/bra på blocket i vår så blir det en sån.Eller så bygger/köper man en streetfighter så får man det bästa från både SM och SH, upprätt körställning, brett styre, många hästar, lagom hög toppfart och acc (beror ju på drevning men jag skulle dreva ner en hoj som toppar 250 till kanske 200, inte särskilt kul o köra naket i över 200 kan jag tänka mig)
Fighter Ftw![]()
![]()
![]()
Eller så bygger/köper man en streetfighter så får man det bästa från både SM och SH, upprätt körställning, brett styre, många hästar, lagom hög toppfart och acc (beror ju på drevning men jag skulle dreva ner en hoj som toppar 250 till kanske 200, inte särskilt kul o köra naket i över 200 kan jag tänka mig)
Fighter Ftw![]()
![]()
![]()
det får framtiden utvisa![]()
Jag tror det är det där han menar....
Ska man åka bekvämt ska man ha touring.fighter är jävligt skönt att köra... men fortfarande inte skönt att sitta så upprätt om man ska åka långt.
och ja kiel. jag har åkt fighter i 100 mil lr nåt....
så jag är påväg uppåt?
det tror jag oxå![]()
Sjysst byte.Själv så bytte jag från det här-------------------------->Till det här![]()
Ska man åka bekvämt ska man ha touring.
jag hade nästan bestämt mig hundra att köpa er-6 o grejer men nu vill ja bara ner o hämta cbr som ja titta påCBR lätt, snyggare och honda har ju bäst kvalitet bland japsarna.
Har en liten fråga kanske ltie offtopic men kan man som 18åring med körkort för 25kw åka och testa nya hojar? Känns lite fel att köpa hoj innan man testat
ååh nice, jag har 4-5 cyklar i det där skickat alltså skulle jag kunna göra ganska bra bytenSjälv så bytte jag från det här-------------------------->Till det här![]()
Hur är den att köra, räcker det eller känns den slö eller nåt? fuinderar nämnligen på en sån till nästa vinter![]()
Om man jämför med 125 an så är den definitivt inte slö!!
Men om man jämför den med 660 lr liknande så kan jag tänka mej att den känns lite slö, fast jag har alldrig kört någon liknande hoj så jag har inget bra svar.
Köpte 640 för att den var billig och att denhar halva servicintervallerna jämfört med 660.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |