Det här ska bli kul att testa...

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
...första framdäcket som kom till Sverige :D :tummenupp

Bifogat

• HPIM3058_small.jpg
    HPIM3058_small.jpg
    120.6 KB · Visningar: 352
Testa framdäck... och gränser för hur mycket det tåler...
Gör inte det väldigt ont? Testa hur mycket ett bakdäck håller i = OK, men fram!:crash :död :nurse :ätapiller

aahhh va i helvete de där skickar du omedelbums till de mer behövande!
Mig med andra ord!

Det DÄR däcket skulle jag också vilja testa! Hur?

Gör inte det väldigt ont? Testa hur mycket ett bakdäck håller i = OK, men fram!:crash :död :nurse :ätapiller

Framhjulsläpp kasa omkull

Bakhjulsläpp flyga högt upp i luften och sedan ramla ner... Tror det gör mycket mer ont att testa bakdäck.

Har battlax fram likadant på och ett battlax slick bak, så att jag var före :pannkyss :tungan

Ett BT-003 Type 4? :va

Märkligt i så fall...

Det DÄR däcket skulle jag också vilja testa! Hur?

Nåt ska man väl har för att man varit märkestrogen sedan 2005... :D

Det kanske åker på till KM'et på tisdag...

Hur jämför man ett nytt framdäck med ett annat?

:va

Eeeeh... Förstår inte frågan.... :confused:

Man kör ett pass med den gamla modellen, och sedan byter man till den nya modellen och kör ett pass... Sen känner man efter lite...och bestämmer sig för om det nya däcket var bättre eller sämre än det gamla...

He he he... Man kanske kan få en känsla för fradäcket utan att kasta sig i första bästa kurva.... :D

Last edited:
He he he... Man kanske kan få en känsla för fradäcket utan att kasta sig i första bästa kurva.... :D

Jo... så är det väl! Lycka till! :tummenupp

Börjar du bli gammal och mjuk? :va

Jag börjar inte bli gammal och mjuk, jag ÄR gammal och mjuk och har varit så en lång tid. Jag kommer ALDRIG att krascha mer, så har jag tänkt ända sedan 1988 när jag gjorde min sista krasch för första gången.
Pungkt

Last edited:
Jag börjar inte bli gammal och mjuk, jag ÄR gammal och mjuk och har varit så en lång tid. Jag kommer ALDRIG att krascha mer, så har jag tänkt ända sedan 1988 när jag gjorde min sista krasch för första gången.
Pungkt

Jag ser fram emot att du inte kommer att behöva äta upp de orden.

Mitt minne säger mig nåt om benbrott i armen i Holland och karusellen på Torpet och det var väl på den här sidan 1990??? :va

Jag ser fram emot att du inte kommer att behöva äta upp de orden.

Mitt minne säger mig nåt om benbrott i armen i Holland och karusellen på Torpet och det var väl på den här sidan 1990??? :va

Läs vad jag skrev (och nu kursiverar jag för att vara tydlig): "Jag kommer ALDRIG att krascha mer, så har jag tänkt ända sedan 1988 när jag gjorde min sista krasch för första gången."

Jag tror de flesta racers TÄNKER så: "Det här klantiga misstaget ska jag ALDRIG upprepa" ... men att sedan leva upp till det är ju ganska svårt, i striden, i stunden, när man ska plocka en tiondel till....:)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...