Det här med HD:s

HD eller inte HD

• Antal röstningar
    0

gurkanG

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2011
Hoj
:(
Jo, jag må vara helt ny inom mc världen. Men jag kan faktiskt inte förstå många av mina vänner och bekanta som tycker att sporthojar ser riktigt fula ut och Harley Davidsons är "snygga, stilrena och vackra".

Är det bara jag som inte förstår detta?
Jag kan verkligen inte se något "snyggt" eller "vackert" i HD's, däremot sporthojar :Bugar, där kan vi hitta alla dessa ord plus mera :tummenupp

Vad tycker ni?

Frågan är så dumt ställd så man kan tro att det är Gurkan från Robinson o Värsta Bilföraren o Big Brother och alla jävla program man zappar förbi.

Säg inte att han har hittat hit också.

Svarar inte i Pollen för du inte har med Streethojar och touringhojar..enduro? Motard/offroad kanske du tänkte på:va

Många härinne gillar nog många olika kategorier hojmodeller, street, touringmodeller, men tror att custom(generellt) HD är klart underrepresenterade i hojvalet:va

Jahapp. Då får man be om ursäkt för en "korkad fråga".

Var bara något jag och mina vänner satt och diskuterade. Men förstår att detta var fel ställe att fråga en sådan fråga på.

Om någon moderator kan ta bort tråden vore bra.

En Night Rod kan väl se rätt kool ut:

detail.jpg

detail.jpg

http://www.r-r-customizing.de/gallery_eng.html#vrod5

klippte om två jävla HDs idag
vete fan vart fjollorna tog vägen?
trodde dom skulle haka på men där hade man fel

;)
fuck HDs haha

för mycket bröt och skrammel i förhållande till vad som händer

Last edited:
Rent allmänt gillar jag inte HD, av flera anledningar (och oftast är de alldeles för mycket) men när jag satt på en sten i örkelljunga i helgen så tuffade det förbi en mattsvart och kromfri HD (förutom lite motordetaljer) som faktiskt såg jävligt bra ut.
Annars finns det en del andra snygga glidare. Tänkte skaffa en i någon diffus framtid när de andra hojbehoven är mötta. ;)

Last edited:

Var bara något jag och mina vänner satt och diskuterade. Men förstår att detta var fel ställe att fråga en sådan fråga på.

Äh, inget att bry sig om.

HD e rätt coola. Skulle gärna ha en sådan också, men jag skulle inte orka hålla puts på den.

gurkanG:
logga in på HA Sveriges hemsida och ställ samma fråga på deras forum.
posta gärna resultaten.

det lindrigaste du kommer undan med är att du blir bannad :D

av nån jävla anledning har jag börjat bli lite kär i suzuki m1800, dyngfet motor, i allmänhet jäkligt vräkig och förvånansvärt snygg. Skulle jag få en hade jag absolut tagit emot den, men inget jag skulle lägga pengar på precis.

Tog min chans att vara lite otrevlig i hopp om att jag fick vara otrevlig mot den person jag trodde det kunde tänkas vara.

Frågan luktar fortfarande troll.

Fattar inte varför du måste bete dig sådär.

Ett: Jag är inte någon gurkan från big brother (vem fan ser på sånt skit...). Jag har haft gurkan som smeknamn så länge jag kan minnas.

två: Om du nu inte förstod frågar (eftersom den var så "dum") så varför ens kommentera?

HD = stilrena? :va
Hur tänkte de då? :va :va

HD fabriksny med läderfranschaufför som beställt luft och buller ( buller= oljud!!! ) och tillhörande 1000-sidor kromkatalog under armen = motbjudande.

HD hemmapulad av kärleksfull ägare som lägger ner tid och arbete på att få sin hoj precis som denne vill ( och dessutom kör den like there's no tomorrow ) = respekt

Var på ett MC-fik ca 10km öster om Fjärås i söndags. Det var väl omkring 10 glidare för varje sporthoj. Kawa, Honda, Suzuki kanske nån HD. De ser ju likadana ut vid en hastig blick. Svarta och kromade. Gissar att man väljer glidare för man är oroliga för körkortet. Och jag känner två som sålt sina sporthojar (en Honda och en Hayabusa) och motiverat det med: "Annars hade jag kört ihjäl mig."

för mycket bröt och skrammel i förhållande till vad som händer

Oj, vad lite du vet.

Det finns inga korkade frågor, bara korkade svar.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...