tc82
hmmm...
Var på ett MC-fik ca 10km öster om Fjärås i söndags. Det var väl omkring 10 glidare för varje sporthoj. Kawa, Honda, Suzuki kanske nån HD. De ser ju likadana ut vid en hastig blick. Svarta och kromade. Gissar att man väljer glidare för man är oroliga för körkortet. Och jag känner två som sålt sina sporthojar (en Honda och en Hayabusa) och motiverat det med: "Annars hade jag kört ihjäl mig."
Men det är väl inget fel i att sälja sin sporthoj och köpa en glidare eller något annat lugnt för att man är orolig för sin hälsa.. Sålde min hoj i vinter dock ingen värsting men tycker lite för mycket om fart om man säger så, har testat några glidare och gillade det så mycket så jag har planer om att köpa en nu snart...
Men det är väl inget fel i att sälja sin sporthoj och köpa en glidare eller något annat lugnt för att man är orolig för sin hälsa.. Sålde min hoj i vinter dock ingen värsting men tycker lite för mycket om fart om man säger så, har testat några glidare och gillade det så mycket så jag har planer om att köpa en nu snart...
Glömde säga att försäkringen blev för dyr ville inte och kan inte lägga ut så mycket pengar på det..
Last edited: