MickeZX7R
Posör
- Tack o bock för det lüsande förslagetUt o örna i snön, då![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Tack o bock för det lüsande förslagetUt o örna i snön, då![]()

Herre gud! Hur mycket ledigt utrymme har du?
Det borde finnas en en lag som gör att ledigt utrymme i garage automatiskt omfördelas till dem som har fullt i garaget, på så sätt finns det iaf teoretiskt alltid plats för en hoj till i garaget.Herre gud! Hur mycket ledigt utrymme har du?
- Ja jag vet! Underbart manöverutrymme i nya garaget. Jag var tidigare bortskämd med knappt hälften så stort.Herre gud! Hur mycket ledigt utrymme har du?
Livskvalitet med gott kaffe!10 kg orostade kaffebönor av mitt favoritkaffe varav jag precis fick en liten del rostat för provsmak.
View attachment 525279
Livskvalitet med gott kaffe!![]()
Jag jobbade en hel del i Finland för några år sedan.
Jag kan ha berättat det här på sporthoj förr men i Filippinerna växer det enligt mig världens bästa kaffe. Men vad gör bönderna med sina kaffebönor? Jo dom säljer dessa bönor för en spottstyver och sedan köper dom snabbkaffe som smakar skit. Det populäraste kaffet är dessutom sk 3 in 1, dvs lite kaffe, endel mjölkpulver eller vanligare transfetter som ska se ut och ge någon slags mjölksmak plus en jävla massa socker.
Nu har jag av olika skäl inte druckit mitt favoritkaffe sedan 2019, och så nu då för en timme sedan.

Jag jobbade en hel del i Finland för några år sedan.
Kontaktpersonen på ett av företagen hade en pappa som jobbade i Filippinerna och Malaysia.
Pappan tog med sibettkatt-kaffe hem till sonen som sedan bjöd mig.
Fortfarande det bästa kaffe jag jag någonsin druckit.
Det blev nästan något annat/mer än kaffe men vansinnigt gott.
Detta trots att killen bryggde det hemma och sedan tog med till mig i en termos så jag fick det timmar efter nybryggt.
Gott kaffe=livskvalitet!![]()
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |