"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Tjock o ful så var tvungen att testa :va
Kommer väl i veckan:
1000002039.jpg
Bra sugen på en såndär OTF-mattkniv men kostar tusenlappar vilket tar bort charmen lite. Inte spårat lämplig kopia värd att testa, heller.

Appropå Gerber, jag har renoverat en multitool som varit tappad ute och ihoprostad så till den milda grad att bladen inte ens gick att bräcka ut med en skruvmejsel.

Nu löper den smidigare än när den var ny, men jag behöver ett hölster till den, helst orginal.
Det jag har hittat på nätet är direkt från USA, till ett sådant pris att jag kan köpa en ny Gerber, kasta verktyget och ändå komma billigare undan.

Jag tänker att det måste vara vanligare att man tappar verktyget men har hölstret kvar, är det någon här som har ett över?

Last edited:
Flott men måste du ha just den pungen då? Verkar väl inte vara original för den specifika burköppnaren = ett vanligt bältesfodral finns ju i allehanda utförande och material.

I.a.f. såg att den där finns på ebay från Tyskland, säkert inte mycket billigare men kanske mindre kringkostnader än från dumb country.

Pruta.

I.a.f. såg att den där finns på ebay från Tyskland, säkert inte mycket billigare men kanske mindre kringkostnader än från dumb country.

Ca 427 spänn och en massa fickor för annat bjäfs som jag inte tänker bära omkring på.

Näe, visst finns det alla möjliga universalhölster, men passar det inte bra blir det inte använt

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back