uncletom
Gudomlig sporthojare
The Bushido blade.såpass udda och intressant att jag bara var tvungen att ha den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The Bushido blade.såpass udda och intressant att jag bara var tvungen att ha den
Ny vev för snabbare snurrar?
- Ny fotpinne för sportigare posering snarare.Ny vev för snabbare snurrar?
Jaha, ser snabb ut.- Ny fotpinne för sportigare posering snarare.
- Ny fotpinne för sportigare posering snarare.
Glöm inte plocka bort strypningen baraJaha, ser snabb ut.
- Ja jäklar anåda..Glöm inte plocka bort strypningen bara
Fotpinnar = 185 i MAX?
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att hojen blir hastighetsbegränsad när man fäller ner passagerarfotpinnarna... Svara SNARAST då jag ligger här med en blond liten vippa som inte håller med mig *grrrr* :mad:www.sporthoj.com
fLEsT grejor när han dör vinner!!Måste sluta köpa verktyg...... det här kom idag. Kedjenitverktyg, nivå gaffelolja o gaffeltätningsverktyg. Kommer max använda grejerna en eller två gånger innan jag lägger av med hoj. Hål i huvet.....
View attachment 514655
Stor fördel med gamla kvalitetesmaskiner, det är inte överdrivet många som vill ha dem då de är stora, tunga och otympliga men har man bara plats att förvara dem så är det svårslaget mycket maskin för pengarna 

Kan man få en recension nu när säsongen är igång?En Aoocci C3 för att kunna köra Android Auto och navigering utan att skaka sönder telefonen på styret.
View attachment 507779
Nu har jag lärt mig att Calimoto inte stödjer Android Auto så jag har laddat ner Kurviger.
Edit: den kostade 1060:- via länk från "The Missenden Flyer".
Jag tycker att det funkar bra, men jag hade gärna haft skärmen på andra ledden för navigering. Det har kopplat ihop med telefonen utan problem varje gång. Telefonen drar mycket ström när den går med wifi till skärmen.Kan man få en recension nu när säsongen är igång?
Wifi, är det inte blåtand?Jag tycker att det funkar bra, men jag hade gärna haft skärmen på andra ledden för navigering. Det har kopplat ihop med telefonen utan problem varje gång. Telefonen drar mycket ström när den går med wifi till skärmen.
Den startar alltid wifi i telefonen, men det kanske är någon inställning i Android Auto. Jag tror att den använder BT för att synka, men wifi för data.Wifi, är det inte blåtand?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |