"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Köpt under förra veckan.
Aprilia SL1000 Falco - 00, underbar hoj.
Köpt idag, en AGV K5-S till mig och någon form av HJC kruka till tanten. DSC_1161.JPGDSC_1162.JPG

Beställde ett par extra boots. Kan vara skönt att köra med lite kortare boots ibland. Kanske lite skönare att gå med om man har tur istället för SIDI bootsen när man stannar för en pisse paus...

tcx-roadster-2-air.jpg

Primärdisken på datorn började plötsligt bråka om dataförlust och annat elände så det var ju bara att köpa en ny disk och klona vad som räddas kunde innan det rasade fullständigt :mad: Nåja, så fick jag åtminstone en hyfsad anledning att skaffa mig lite mer lagringskapacitet på primärdisken så jag har plats för mina spel... 128gb är fan lite klent när de flesta moderna spel går på uppåt en 40 gig :gnissla Så jag slog till på en 500gb Samsung 860 evo SSD som elgiganten hade ett par hundringars rea på :)
samsung_860_evo_ssd_review_thumb800.jpg

Hehe är det dom som gräver ner lådor lite varstans?

Nä men dom var prissänkta till 10 pengar st så jag svängde förbi på hemvägen och tömde hyllan.

Nä men dom var prissänkta till 10 pengar st så jag svängde förbi på hemvägen och tömde hyllan.
De går ju åt förr eller senare liksom. Man bryter av en spets när man ska öppna en målarburk, pajar totalt eggen när man drar kniven i en spik, tappar en i sjön när man ska kapa en fiskelina eller något.

Komplett bromsok med alla tillbehör 400 SEK på Ebay.
Komplett bromsok.PNG

Prisoffert på enbart ok med fäste från svensk MC-demontering: 1 520 SEK.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back