Det här hade man väl inte klagat över!

De där har hänt mig med. Undra hur lång tid efter de skett man kan anmäla, får han cash vill ja me ha cash :banana

edit: Eller kanske inte riktigt, jag va inte 31 o skulle gifta mig o de va ingen 40-åring som spanade.

HanneZ skrev:
edit: Eller kanske inte riktigt, jag va inte 31 o skulle gifta mig o de va ingen 40-åring som spanade och det var jag som pillade på mig själv, men jag kände mig ändå billig efteråt.

Hihi. :tungan

om jag skulle smälla och jag skulle vakna av att nån pervers slampa sög på min kuk och hennes äckliga karl satt och tittade på och med största garanti runkade/kommer att runka och tänka på det så kan jag lova att jag skulle visa min great vengeance and furious anger.

Det där är fel,oavsett om det är en tjej eller kille som blir offer för sexuella övergrepp.

Ralph skrev:
Det där är fel,oavsett om det är en tjej eller kille som blir offer för sexuella övergrepp.

Jag håller med.
Om det var nån snubbe som slickade upp nån tjej som låg och sov då hade det blivit liv i luckan. Vad är skillnaden?

Men som någon har sagt någongång:
När våldtäkten är ett faktum är det lika bra att slappna av och försöka njuta av det :rolleyes:

Det kan ju ha varit så att han var med på det hela men blivit väldigt ångerfull när han kom hem till sin andra hälft. Istället för att erkänna att han varit otrogen så hittades den här historien på... eller jag vet inte... :rolleyes:
Låter konstigt att han inte vaknade förrän efter ett tag iallafall...

mia83 skrev:
Det kan ju ha varit så att han var med på det hela men blivit väldigt ångerfull när han kom hem till sin andra hälft. Istället för att erkänna att han varit otrogen så hittades den här historien på... eller jag vet inte... :rolleyes:
Den blivande frun visste ju inget, då borde han hållt käft från början!

Sen hur länge hon höll på stog väl ingenstans?

mia83 skrev:

Hon nekar ju så i det här fallet tror jag inte det, däremot tror jag att väldigt många "våldtäkter" är just det - lösaktiga brudar som ångrar sig. Bra exempel på det är Hockeyhistorien och Tumbafallet.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick