Det här hade man väl inte klagat över!

Markus skrev:
Hon nekar ju så i det här fallet tror jag inte det, däremot tror jag att väldigt många "våldtäkter" är just det - lösaktiga brudar som ångrar sig. Bra exempel på det är Hockeyhistorien och Tumbafallet.
Osmidigt formulerat men säkert ofta sant, därför är det så jävla viktigt att tjejer(och killar) ger fan i att ljuga om våldtäkter för poliserna måste först börja utreda om det ens skett nån våldtäkt.
Här i byn så våldtogs en 16-årig tjej i parken precis där jag bor. Poliserna hade signalement och va ute o letade gärningsman. 3 dar erkännde hon att hon sagt att hon blivit våldtagen bara för att förklara att hon kommit hem för sent...

UrbanTiger skrev:
Man vet ju själv hur det är när man stoppar in en turkisk peppar i käften. Om man biter på den så kommer man åt det göttiga innuti snabbare. Hon tänkte nog likadant :3freak

Åh va hård jag blev nu.

HanneZ skrev:
Osmidigt formulerat men säkert ofta sant, därför är det så jävla viktigt att tjejer(och killar) ger fan i att ljuga om våldtäkter för poliserna måste först börja utreda om det ens skett nån våldtäkt.
Här i byn så våldtogs en 16-årig tjej i parken precis där jag bor. Poliserna hade signalement och va ute o letade gärningsman. 3 dar erkännde hon att hon sagt att hon blivit våldtagen bara för att förklara att hon kommit hem för sent...

Jag har kommit till insikten att om man formulerar sig väl här så är det som att kasta pärlor till svinen. :hihi
Där jag jobbade förut var det jordens pådrag en gång, 12-åring var raped :skrämd. Efter två veckor och ett anhållande senare (illegal invandrare som tur var, han skulle ju ändå ut) så erkände hon att allt var bluff. Det är inte det stora problemet med 12-åringar som hittar på dock.
Undrar förresten vart feministerna nypanik och korvmannen är i denna tråd, de kunde ju upplysa oss om hur mycket värre det är för en tjej att bli våldtagen än för en kille.

Låt oss se, en lagom ful tant har alltså läppjat på hans fiskbulle och han går hem och gråter och polisanmäler henne för våldtäkt. Hur vet vi att det verkligen var en våldtäkt? Hon har inte använt något våld och var går gränsen för våldtäkt? Att man äter kön, nuffar eller pillar på valfri kroppsdel? Är det individuellt? Jag kanske blir hård av att någon gnider sin katt mot mitt knä, om någon då gnider katten mot mitt knä när jag sover, är detta en våldtäkt? Är katten eller ägaren ansvarig?

eisbaer skrev:
Låt oss se, en lagom ful tant har alltså läppjat på hans fiskbulle och han går hem och gråter och polisanmäler henne för våldtäkt. Hur vet vi att det verkligen var en våldtäkt? Hon har inte använt något våld och var går gränsen för våldtäkt? Att man äter kön, nuffar eller pillar på valfri kroppsdel? Är det individuellt? Jag kanske blir hård av att någon gnider sin katt mot mitt knä, om någon då gnider katten mot mitt knä när jag sover, är detta en våldtäkt? Är katten eller ägaren ansvarig?

Det finns svar på alla dina frågor, säkert är de ungefär de samma som om det gällde svensk lagstiftning.

mia83 skrev:
Det kan ju ha varit så att han var med på det hela men blivit väldigt ångerfull när han kom hem till sin andra hälft. Istället för att erkänna att han varit otrogen så hittades den här historien på... eller jag vet inte... :rolleyes:
Låter konstigt att han inte vaknade förrän efter ett tag iallafall...

Vad är det för konstigt med det? Om någon petar på mej när jag sover så vaknar jag inte direkt.

Blip skrev:
Vad är det för konstigt med det? Om någon petar på mej när jag sover så vaknar jag inte direkt.

Frågan är om han hade stånd. Får isf måste han ha varit vaken! Hon lär ju ha tröttnat om han var slak hela tiden!

Hon måste ha varit ohyggligt ful om han blev arg när han vaknade :rolleyes:
Men som Mia83 sa kan det ju också vara, det är ju inte en ovanlig företeelse hos det motsatta könet :(

Ehm, ni ska få stånd typ 3 gånger per natt, annars är det dags o gå till farbror doktorn! Hon kanske såg att flaggan va på topp o passade på.

eisbaer skrev:
Frågan är om han hade stånd. Får isf måste han ha varit vaken! Hon lär ju ha tröttnat om han var slak hela tiden!

Tsss jag kan flagga oavsett om jag är vaken eller ej.

eisbaer skrev:

Tsss jag kan flagga oavsett om jag är vaken eller ej. Det är mer reflexmässigt, kommer någon i närheten så drar jag vapen
:D

Markus skrev:
Hur fet är du då? Bilder?

Nej jag har inga bilder men så fet så att jag ser löjlig ut när jag kör tror jag. Det är därför jag kör så fort så att ingen ska hinna se hur jag ser ut.

*/ ?>
Back