tåberg
A backward poet writes inverse
och.. för att relatera lite och kanske avsluta tråden något.. så upplyser jag om att det mesta löst sig perfekt.
fick tag i topp samt sidokåpa, även generatorkåpan förcirkus 3700 minus det dom byter in mina repade kåpor för.
för att klargöra va oturen jag pratade om egentligen bottnade i så var det att hojjen ramlade av vagnen pga brustet spännband samt att jag antagligen kan man uttrycka har oturen att vara utrustad med ett omdöme som inte riktigt anpassar sig 100% till situationen. men vissa måste lära sig den hårda vägen, dvs jag. det är inte första och lär inte bli sista gången. Men en körteknisk fråga mitt uppe i allt är.. om man märker att det börja barka åt helvete mot diket, är rätt taktik att ge mer gas och flytta sig åt sidan för att luta ner hojjen mer? det är nåt jag måste få att fungera nästa gång jag är påväg ner i sidospåren
som ovan hojjåkare vilket jag är så känns det som att det mest logiska är att bromsa och inte skicka på mer spjäll... men det är nog fel av mig. summan av detta hittils är en läxa som tar lite hårt på plånboken men det är bara att lugna ner hästarna lite i fortsättningen... jag tar inte illa upp av moralkärringarna om man kan kalla dom det, visst att jag la upp denna tråd för att få lite tröst, men även råd! samt fast vissa kommentarer är satiriska och rätt bitska till och från på shs forum så eftersom jag i fulla drag njuter av att läsa dom då det inte gäller mig så får jag väl ta emot dom också
/T
fick tag i topp samt sidokåpa, även generatorkåpan förcirkus 3700 minus det dom byter in mina repade kåpor för.
för att klargöra va oturen jag pratade om egentligen bottnade i så var det att hojjen ramlade av vagnen pga brustet spännband samt att jag antagligen kan man uttrycka har oturen att vara utrustad med ett omdöme som inte riktigt anpassar sig 100% till situationen. men vissa måste lära sig den hårda vägen, dvs jag. det är inte första och lär inte bli sista gången. Men en körteknisk fråga mitt uppe i allt är.. om man märker att det börja barka åt helvete mot diket, är rätt taktik att ge mer gas och flytta sig åt sidan för att luta ner hojjen mer? det är nåt jag måste få att fungera nästa gång jag är påväg ner i sidospåren

/T