Min första älskling var (och är) en Blade -96.
Skulle aldrig kunna inhandla en sur gixxer från 88 lr dyl, ser ni inte att dom är fula?
Har dock smakat asfalt två gånger.
1: Körde bakom en polare som körde sin lilla beemer, framför honom körde en kärring utan keps=livsfara i trafiken. Hon tyckte tydligen att hon skulle tvärnita mitt på storgatan här i stan o kolla något skyltfönster så polaren fick toknita o likadant jag, fick min högsta stoppie ever men olyckligtvis så bromsa jag lite för sent o käka lite diamantsvart lack på polarens bagagelucka, hojen for i backen o toppkåpan och en fotpinne flög åt helvete! Hmm.. Otur? kanske, okunskap? lite, observant? NEJ
Nu tänker ni: BMW+Blade=tokkörning, men icke.. 30-40 max... så är de...
2: För hög fart in i sväng med lite sånt där blött på vägen som inte är bra för fästet, bromsa lite för mkt o la ner kraftigt o vipps så kana jag efter hojen på ärslet o hörde hur pengarna skrapades bort. Kul? Ja faktiskt, om man bortser från plånboken som fick ta den stora smällen men de kostar att ligga på topp... lr va de backen? hmm
Är nöjd över min första hoj som har tagit mej många långa roliga mil genom landet, ångrar att ja inte köpte en retta men de får bli min nästa hoj.. wannabe
Men Puss o kram då... kör försiktigt...
Varför heter de låsa upp bromsarna när dom ju egentligen är låsta? Har aldrig fattat de där? Menar, låser man ett lås så kan man ju inte röra de men låser man upp ett hjul så kan man röra de... verkar fel nånstans... förklaring tack