Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
supernaut skrev:Slänger in ytterligare en tråd på samma tema.
Själv tycker jag att Randys solo i låten Mr Crowley med Ozzy är för jävla bra, lite main att svara så kanske men han gör ett förbannat bra solo.
supernaut skrev:Slänger in ytterligare en tråd på samma tema.
Själv tycker jag att Randys solo i låten Mr Crowley med Ozzy är för jävla bra, lite main att svara så kanske men han gör ett förbannat bra solo.
Fräd skrev:Solot i "Only for the weak" (In Flames)![]()
Det finns en hel del som är riktigt bra!!
Men killar som Yngwie går ju bort, liksom Joe Satriani...ja han ÄR underbar...men ändå!DaLorD skrev:Sweet child of Mine (Mötley Crüe)![]()
Dr.Bike skrev:För alltid och evigt:
Eruption-solot med Eddie Van Halen.
Pungt!
Bara LYSSNA på det! EN bra stereo och full volym!!
*en gång i tiden kunde man spela delar av det iaf...snyft*
@Svane: Du har hajat hur det hela hänger ihop... det är ju INTE alltid de SNABBASTE/mest tekniska lirarna som är bäst, även om just Eddie ÄR det!Men killar som Yngwie går ju bort, liksom Joe Satriani...ja han ÄR underbar...men ändå!
Lyssna istället på t.ex Gary Moore´s Parisienne walkways från plattan Corridors of Power: Inte EN ENDA D_VLA TON ÄR fel. ALLA toner sitter som en smäck! Versionen från liveplattan är ju bara FÖR mycket!
Tonlängd - perfekt
Anslag - perfekt
Pitch - perfekt
Bend - perfekt
Vibrato - perfekt
Sen har vi Ritchie Blackmore, Rory Gallagher, John Sykes, Slash, osv, ja jag tror jag gjorde en lista här på SH en gång faktiskt i nån tråd om bra gitarrister, men det finns givetvis fler. Alla blueskillar t.ex. Ja det är SÅNA killar som KAN LIRA. Inte Speedmetalbanden eller andra Death-varianter med massa Flangers och kompressorer osv... nä ÄKTA vara ska det vara, annars får det vara!
) men Not Of This Earth är skön! Speciellt Hordes of Locusts!Fakkverk skrev:Har även M.C gjort en låt med den titeln? Annars är det G n´R.
Risken finns att han menade home sweet home, men det är mindre troligt då solot i sweet child of mine är mycket bättre. Hursomhelst så blir det pinsamt tror jag.Markus skrev:Detta bör redas ut.
Where do we go now ajajajajajajaj.
Dr.Bike skrev:För alltid och evigt:
Eruption-solot med Eddie Van Halen.
Pungt!
Bara LYSSNA på det! EN bra stereo och full volym!!
*en gång i tiden kunde man spela delar av det iaf...snyft*
@Svane: Du har hajat hur det hela hänger ihop... det är ju INTE alltid de SNABBASTE/mest tekniska lirarna som är bäst, även om just Eddie ÄR det!Men killar som Yngwie går ju bort, liksom Joe Satriani...ja han ÄR underbar...men ändå!
Lyssna istället på t.ex Gary Moore´s Parisienne walkways från plattan Corridors of Power: Inte EN ENDA D_VLA TON ÄR fel. ALLA toner sitter som en smäck! Versionen från liveplattan är ju bara FÖR mycket!
Tonlängd - perfekt
Anslag - perfekt
Pitch - perfekt
Bend - perfekt
Vibrato - perfekt
Sen har vi Ritchie Blackmore, Rory Gallagher, John Sykes, Slash, osv, ja jag tror jag gjorde en lista här på SH en gång faktiskt i nån tråd om bra gitarrister, men det finns givetvis fler. Alla blueskillar t.ex. Ja det är SÅNA killar som KAN LIRA. Inte Speedmetalbanden eller andra Death-varianter med massa Flangers och kompressorer osv... nä ÄKTA vara ska det vara, annars får det vara!

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |