Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Jag tror iofs inte att det då är mellanmjölken som är boven till en annalkande kroppsutfyllnad.Jag dricker Mini så jag inte ska bli fet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror iofs inte att det då är mellanmjölken som är boven till en annalkande kroppsutfyllnad.Jag dricker Mini så jag inte ska bli fet.![]()
Jag har mig aldrig veterligen ätit en enda penicillinkur i mitt liv, garanterat inte i mitt vuxna liv iaf.Fullkomligt hatar den här årstiden senoktober till februari, kyla, torrluft, pencillinkurer i princip hela tiden ..
Blir ingen resa till värmen i jul utan ska vänta till mars.hur ska detta gå
![]()
Ta dig samman mänscha.
Det är snart vår, hojsäsongen höll längre än normalt och det finns de som aldrig får uppleva nästa vår. Men visst, jag lämnade bort hojen igår och det var tungt.
Men vaffan, det finns ju charter över jul. Snart är det jul.![]()
Det känn tungt nu faktiskt. Tråkig grå jävla regning söndag. Dystra söndag. Fy faen.
VA!? Ställer ni redan av era hojar?![]()
Kom just hem efter en liten offroadtur i regn och mörker. Låter kanske inget vidare, men fan vad kul jag hade. Drog bogan fram och tillbaka också. Mötte tre bilar. Thats it. Helt dött, förutom några rådjur som stod och blängde på mig mitt i vägen. 12C. Varmt och gott mao.
VA!? Ställer ni redan av era hojar?![]()
Kom just hem efter en liten offroadtur i regn och mörker. Låter kanske inget vidare, men fan vad kul jag hade. Drog bogan fram och tillbaka också. Mötte tre bilar. Thats it. Helt dött, förutom några rådjur som stod och blängde på mig mitt i vägen. 12C. Varmt och gott mao.
Ja, så är det med touringhojar. Jag kan köra med min bil i snö, grattis till mig.
Edit: Jag tror jag ska tröstsupa lite.
Handtagsvärme?
Jag har mig aldrig veterligen ätit en enda penicillinkur i mitt liv, garanterat inte i mitt vuxna liv iaf.
Att den här perioden är tråkig håller jag med om.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |