Det är tungt nu

:mad: Fullkomligt hatar den här årstiden senoktober till februari, kyla, torrluft, pencillinkurer i princip hela tiden .. :huvet Blir ingen resa till värmen i jul utan ska vänta till mars.hur ska detta gå :gnissla
Jag har mig aldrig veterligen ätit en enda penicillinkur i mitt liv, garanterat inte i mitt vuxna liv iaf.
Att den här perioden är tråkig håller jag med om.

Ta dig samman mänscha. :mad:
Det är snart vår, hojsäsongen höll längre än normalt och det finns de som aldrig får uppleva nästa vår. Men visst, jag lämnade bort hojen igår och det var tungt. :(

Men vaffan, det finns ju charter över jul. Snart är det jul. :)

VA!? Ställer ni redan av era hojar?:gnissla

Kom just hem efter en liten offroadtur i regn och mörker. Låter kanske inget vidare, men fan vad kul jag hade. Drog bogan fram och tillbaka också. Mötte tre bilar. Thats it. Helt dött, förutom några rådjur som stod och blängde på mig mitt i vägen. 12C. Varmt och gott mao.

Det känn tungt nu faktiskt. Tråkig grå jävla regning söndag. Dystra söndag. Fy faen.

:fakta

Edit: Jag tror jag ska tröstsupa lite.

Kom just hem efter en liten offroadtur i regn och mörker. Låter kanske inget vidare, men fan vad kul jag hade. Drog bogan fram och tillbaka också. Mötte tre bilar. Thats it. Helt dött, förutom några rådjur som stod och blängde på mig mitt i vägen. 12C. Varmt och gott mao.

Handtagsvärme?

Last edited:

Ja, så är det med touringhojar. Jag kan köra med min bil i snö, grattis till mig.

Även om det börjar bli lite längre dagar så är det fortfarande tungt. Vintern börjar kännas jävligt lång!

Back