Det är tungt nu

Har det tungt jag med, detta är den värsta månaden i mitt yrke.
Så behöver nån en schysst klippning i sthlm så skicka PM så man får lite mer att göra om dagarna och inte går under ekomoniskt. 15% rabbat för SH medlemar ;)

Inte alls tungt nu, väskan är packad, mp3 spelaren fylld till bredden. Imorgon bär det av till Hawaii, sen polynesien och massa andra goa ställen. Jobbar förvisso för det mesta men det är varmt och soligt! :arsele

Inte alls tungt nu, väskan är packad, mp3 spelaren fylld till bredden. Imorgon bär det av till Hawaii, sen polynesien och massa andra goa ställen. Jobbar förvisso för det mesta men det är varmt och soligt! :arsele

Tycker heller inte det. Imorgon blir det 3 veckors semester i Thailand. Ska se om det inte går att hitta någon rolig cykel där också.

Annars är Sveriges gråa dagar värsta skiten för sinnet. :mad:

Upp!

Det är ju lite ljusare nu men fan, det här lappmöglet var inte särskilt positivt :näsblod
Fast å andra sidan kan man ju se det som att aprilvädret klaras av redan i mars och således borgar det för en tidig sommar :banana

Det känns rätt passande att lyfta den här tråden idag. Helvete vad mörkt det blev med vintertid. Hade förträngt hur förbannat mörkt, grått och tråkigt det är såhär års. Och långt så inåt helvete till våren är det oxå :gråta

Det känns rätt passande att lyfta den här tråden idag. Helvete vad mörkt det blev med vintertid. Hade förträngt hur förbannat mörkt, grått och tråkigt det är såhär års. Och långt så inåt helvete till våren är det oxå :gråta

Ta dig samman mänscha. :mad:
Det är snart vår, hojsäsongen höll längre än normalt och det finns de som aldrig får uppleva nästa vår. Men visst, jag lämnade bort hojen igår och det var tungt. :(

Men vaffan, det finns ju charter över jul. Snart är det jul. :)

Ta dig samman mänscha. :mad:
Det är snart vår, hojsäsongen höll längre än normalt och det finns de som aldrig får uppleva nästa vår. Men visst, jag lämnade bort hojen igår och det var tungt. :(

Men vaffan, det finns ju charter över jul. Snart är det jul. :)

Jul? Charter? :grisfest

Jag tycker att det är mysigt med mörker. Och mysigt med jul.:)

Sen att jobbet bjuder på massor av övertid och därmed mer pengar i plånboken är bara en bonus.:tummenupp

Och om typ 6 månader kan man ut och puttra med hojen.:katt

Back