Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Människor är olika. Vissa kan memorera multipla sifferkombinationer som apor medan andra använder huvudet för att lista ut hur siffersystemen är uppbyggda, hitta samband och nya tillämpningar. Vilka som är dummast i huvet är svårt att svara på.Dom tänker inte alls, folk som inte kan sitt telenr är dumma i huvet pungt![]()
Dom tänker inte alls, folk som inte kan sitt telenr är dumma i huvet pungt![]()

Människor är olika. Vissa kan memorera multipla sifferkombinationer som apor medan andra använder huvudet för att lista ut hur siffersystemen är uppbyggda, hitta samband och nya tillämpningar. Vilka som är dummast i huvet är svårt att svara på.
Jag kan inte något av mina nummer, inte mobilnumret, inte hemnumret. Lyckligtvis så minns jag fortfarande vad jag heter så jag kan ta hjälp av hitta.se.
Jobbigt om d glömmer adressen till hitta då![]()
Sant iochförsig, hatar när folk byter nr, varför gör man det ? Kan förstå om det är en firmatele men ens privata![]()

Sist jag bytte nummer va det för att ( på den tiden.. ) fick man inte ta med sitt nummer när man förnyade sitt abonnemang om man inte köpte att kontant kort samtidigt![]()
Jag hade inte råd med ett kontaktkort så fick byta nummer
*edit* dyga 15 år sen eller nått sånt
Eller om du får detta 0705114966
Jag har grymt sifferminne men pissdåligt namnminne. Det har gett mig den otrevliga upplevelsen att jag kan massvis med nummer i huvudet men jag vet inte alltid vart de går.
Kan tonvis med koder till både kort och larmsystem, det svåra är bara att placera dem![]()
Ääää gör som jag dela ut det utan en förfrågan......![]()
Så vad har du för nr då?Har inte det problemet, aldrig någon som ber om mitt nr![]()
Har inte det problemet, aldrig någon som ber om mitt nr![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |