"Det är så sällan man ringer till sig själv"

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Dom tänker inte alls, folk som inte kan sitt telenr är dumma i huvet pungt :huvet:huvet
Människor är olika. Vissa kan memorera multipla sifferkombinationer som apor medan andra använder huvudet för att lista ut hur siffersystemen är uppbyggda, hitta samband och nya tillämpningar. Vilka som är dummast i huvet är svårt att svara på.

Jag minns knappt mitt jobbnummer men kan fortfarande böja en massa verb i franska...vad gör det mig? :va

Je suis, tu es, il est, elle est, nous sommes, vous etes

Människor är olika. Vissa kan memorera multipla sifferkombinationer som apor medan andra använder huvudet för att lista ut hur siffersystemen är uppbyggda, hitta samband och nya tillämpningar. Vilka som är dummast i huvet är svårt att svara på.

Jo visst men en så simpel grej som sitt telefonnr tycker jag man borde komma ihåg.

Sant iochförsig, hatar när folk byter nr, varför gör man det ? Kan förstå om det är en firmatele men ens privata :va:va

Sist jag bytte nummer va det för att ( på den tiden.. ) fick man inte ta med sitt nummer när man förnyade sitt abonnemang om man inte köpte att kontant kort samtidigt :va

Jag hade inte råd med ett kontaktkort så fick byta nummer :huvet

*edit* dyga 15 år sen eller nått sånt

Sist jag bytte nummer va det för att ( på den tiden.. ) fick man inte ta med sitt nummer när man förnyade sitt abonnemang om man inte köpte att kontant kort samtidigt :va

Jag hade inte råd med ett kontaktkort så fick byta nummer :huvet

*edit* dyga 15 år sen eller nått sånt

Jo det var ju lite svårare förr, tror jag haft samma nr sen 1998..

Jag har grymt sifferminne men pissdåligt namnminne. Det har gett mig den otrevliga upplevelsen att jag kan massvis med nummer i huvudet men jag vet inte alltid vart de går.
Kan tonvis med koder till både kort och larmsystem, det svåra är bara att placera dem :D

Ungefär som jag då.
Kan alla telefonnr på Eniro men j vet inte vem dom går till.....:rolleyes:

Kan man inte sitt eget nummer är det fel på en... Själv e jag grym på att komma ihåg andras telenr, port-,pin-koder & personnummer men sjukast är nog att jag kan en väääldans massa regplåtar. I stort sett alla fordon familjen äger/ägt & träffar t.ex. kompisen ny kille kan jag hans regnummer på bilen före hans efternamn...

Jag kan numret till min gamla personsökare! Vad vinner jag? :banana

jag har 4 aktiva mobil nr till mig idag. och jag kan inte ett enda av dem utantill.
men jag kan de jag hade för 4 år sen =)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...