GSXR1100R
The older i get the faster i was
Om ni avanmäler er nu så får ni tillbaks 1400:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nej det kommer att gå braNr:18 skrev:Nervös, eller?![]()

Ni har oxå fuskat altsåStrider skrev:Du är välkommen på en tröstpilsner i Don Q's tält på lördagkväll.
Strider skrev:Du är välkommen på en tröstpilsner i Don Q's tält på lördagkväll.
Bjud inte in MW i ert tält, hon bara välter sakerStrider skrev:Javisst, men depphumöret får du lämna i ett annat tält. I vårt tält har vi bara glada miner.

Jag har faktiskt fått omkull MW en sen natt på Anderstorp, vi vurpade med depåmoppen och då va det bra med dubbla air-bagsStrider skrev:Ingen risk, vi sätter dig att bevaka henne så att hon inte gör några otillbörliga närmanden.
GSXR1100R skrev:Om ni avanmäler er nu så får ni tillbaks 1400:-
Njae, så farligt är det ändå inte, det är "bara" 20 lag som ska bort än så länge (60 anmäla lag enl startlistan på www.erf.nu). Men visst det är flera av er som med all rätt ska darra lite nuMartinus skrev:Förväntar mig inget annat än att få tillbaka hela avgiften ifall man avanmäler sig. Skitirriterande att reglerna ändras veckan före rejs. Det handlar liksom inte om fem team som ska bort utan 40!!!
Själv är jag cool lugn. Varför? Därför jag har aldrig sett banan innan, kört hojen i cirka 25 minuter, kört hoj på bana i totalt 45 minuter senaste året och är med i teamet "the botten is nådd" - kan inte bli mycket värre.. Låter bra Metallismetallgutten skrev:Njae, så farligt är det ändå inte, det är "bara" 20 lag som ska bort än så länge (60 anmäla lag enl startlistan på www.erf.nu). Men visst det är flera av er som med all rätt ska darra lite nuSjälv är jag cool lugn. Varför? Därför jag har aldrig sett banan innan, kört hojen i cirka 25 minuter, kört hoj på bana i totalt 45 minuter senaste året och är med i teamet "the botten is nådd" - kan inte bli mycket värre..
Jo, okej - om du vill ha lite hjälp så finns den här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=52004
Är väl inget att skryta med. Hon är ju hur lätt som helst att få omkull. På Sviestad häromsisten behövde man bara sidsteppa ett par meter så kastade hon sig handlöst mot backen.GSXR1100R skrev:Jag har faktiskt fått omkull MW en sen natt på Anderstorp...

Men du är ju A-förare, ingen konst dåGulsnabbtrajja skrev:Är väl inget att skryta med. Hon är ju hur lätt som helst att få omkull. På Sviestad häromsisten behövde man bara sidsteppa ett par meter så kastade hon sig handlöst mot backen.![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |