Det är inte för sent att backa ur ERF:et på Åsen

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Om ni avanmäler er nu så får ni tillbaks 1400:-

Eftersom EMR kontrakterats för att leda Team The Botten Is Nådd, finns givetvis en hemlig handlingsplan. Vi kvalar in, var så säkra.

Strider skrev:
Javisst, men depphumöret får du lämna i ett annat tält. I vårt tält har vi bara glada miner.
Bjud inte in MW i ert tält, hon bara välter saker :fyllisar

Strider skrev:
Ingen risk, vi sätter dig att bevaka henne så att hon inte gör några otillbörliga närmanden.
Jag har faktiskt fått omkull MW en sen natt på Anderstorp, vi vurpade med depåmoppen och då va det bra med dubbla air-bags

GSXR1100R skrev:
Om ni avanmäler er nu så får ni tillbaks 1400:-

Förväntar mig inget annat än att få tillbaka hela avgiften ifall man avanmäler sig. Skitirriterande att reglerna ändras veckan före rejs. Det handlar liksom inte om fem team som ska bort utan 40!!!

Martinus skrev:
Förväntar mig inget annat än att få tillbaka hela avgiften ifall man avanmäler sig. Skitirriterande att reglerna ändras veckan före rejs. Det handlar liksom inte om fem team som ska bort utan 40!!!
Njae, så farligt är det ändå inte, det är "bara" 20 lag som ska bort än så länge (60 anmäla lag enl startlistan på www.erf.nu). Men visst det är flera av er som med all rätt ska darra lite nu :gnissla Själv är jag cool lugn. Varför? Därför jag har aldrig sett banan innan, kört hojen i cirka 25 minuter, kört hoj på bana i totalt 45 minuter senaste året och är med i teamet "the botten is nådd" - kan inte bli mycket värre.. :D Jo, okej - om du vill ha lite hjälp så finns den här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=52004

metallgutten skrev:
Njae, så farligt är det ändå inte, det är "bara" 20 lag som ska bort än så länge (60 anmäla lag enl startlistan på www.erf.nu). Men visst det är flera av er som med all rätt ska darra lite nu :gnissla Själv är jag cool lugn. Varför? Därför jag har aldrig sett banan innan, kört hojen i cirka 25 minuter, kört hoj på bana i totalt 45 minuter senaste året och är med i teamet "the botten is nådd" - kan inte bli mycket värre.. :D Jo, okej - om du vill ha lite hjälp så finns den här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=52004
Låter bra Metallis :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Jag har faktiskt fått omkull MW en sen natt på Anderstorp...
Är väl inget att skryta med. Hon är ju hur lätt som helst att få omkull. På Sviestad häromsisten behövde man bara sidsteppa ett par meter så kastade hon sig handlöst mot backen. :hihi

Gulsnabbtrajja skrev:
Är väl inget att skryta med. Hon är ju hur lätt som helst att få omkull. På Sviestad häromsisten behövde man bara sidsteppa ett par meter så kastade hon sig handlöst mot backen. :hihi
Men du är ju A-förare, ingen konst då

*/ ?>
Back