brännupp
snabbe-mange
satan helvete, första hjul, ensam ,känner mej ensam, skit piss ,helvete,, sorry ville bara skriva av mej lite trösten står i köket,tror jag inte e ensam om dettaskit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spriten hjälper föga...
Trist, men snart kommer solen & torra vägar, halva vinterhelvetet är över snart!
Alla är deppiga ibland, en del av livet, försök hitta ljuspunkterna i livet, dom finns där!
Lite text.
Nix, är man deppig är Jack och Johnnie dom sämsta man kan umgås med!Spriten hjälper föga...
Det handlar nog inte så mycket om att bli glad, utan att fly från verkligheten ett tag. Men den brukar komma ikapp och så till ännu hårdare istället när man börjar nyktra tillOch sprit har aldrig hjälpt mot något, det är bara folk som är helt dumma i huvet som tror att man blir glad av att dricka sprit.
Sprit dricker man NÄR man är glad för att bli gladare.
Dricker man sprit när man är nere blir man bara ännu mer nere, och alkis.
Ähhh, ryck upp er för fan!
Jag får inte fira jul ensam trots att jag vill det, jag är övertygad om att ni har folk omkring er som tycker att ni ska fira med dom, men istället har ni valt att sitta och tycka synd om er själva!
Och sprit har aldrig hjälpt mot något, det är bara folk som är helt dumma i huvet som tror att man blir glad av att dricka sprit.
Sprit dricker man NÄR man är glad för att bli gladare.
Dricker man sprit när man är nere blir man bara ännu mer nere, och alkis.
Vart läste du att dopaminet är det enda som utgör hurivida du kan uppskatta olika ting i livet?
Läs om. Serotonin, Dopamin, Adrenalin, mfl signalsubstanser spelar in. Dopaminet är "belöningssubstansen" det naturliga knarket. men även Serotoninet spelar in. Kontentan är att det är kemiska processer som sker när vi blir lyckliga. Rubbas dessa blir det knas i psykhälsan. Sen kan det vara olika saker dessa rubbningar beror på. En väldigt tråkig händelse, hälsa (mad, motion), stress (stresshormon är bra i rätt doser och under en överskådlig tidsperiod. får man för mycket av det konstant en längre tid påverkas man väldigt illa).
Det handlar inte om att man inte "rycker upp sig", snarare har man en felaktig bild av sig själv som värdelös. Något som aldrig stämmer naturligtvis, eftersom ingen är värdelös. En psykolog kan förstärka och hjälpa till att skapa en bättre självbild.
Jag tycker synd om alla som mår dåligt under julen, såväl som andra tider på året. Depression är en hemsk sjukdom att drabbas av.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |