problem: du kan (eller ja... får) inte köra MC
lösning: åk med!
jag mådde själv dåligt för några månader sen, lite "vanlig" deppa antar jag, och som bonus kraschade hela min dator totalt... två dagar innan en stor exameninlämning. så jag ringde upp en tjejkompis jag visste va rastlös och lite småarg. sen tog jag hojen hämtade upp henne, sen körde jag runt i lite överallt från 22.00 till 02.00... TOTALT UNDERBART!
alla tankar släppte, allt hat, alla problem, ALLT "ONT" I HUVUDET OCH SJÄL

man kände sig fri, man bestämde över sig själv, man va "ensam" på ett bra sätt (king of the road? hehe).
och tjejen tyckte detsamma, och föresten så fick hon många roliga tankar... t.ex. att killar med baggy-pants troligen kunde dölja sitt stånd bättre än killar med vanliga/tajta brallor (vilket inte stämmer... D'oh haha)
(ett problem för min del va ju dock att mitt problem inte kunde lösas genom att behöva tänka... utan när man kom hem kom man hem till problemet/skiten igen hehe, men under dom timmarna va man kung)
åh åh åh, kanske svårt för folk utanför IRC att förstå, men ofta inte, men dra in på nån av (eller alla)
www.bash.org -
www.i-rox.com -
www.warpdrive.se är otroligt underhållande, innehåller en MASSA citat från IRC där folk klantar sig eller skriver roliga saker, exempel:
<@optical> zagwer: OMG! grattis på namnsdagen!
< maxed> är det "zagwer" idag!?
<soetfisk> tänk va grymt de hade vart om man hade en stats.htm fil över sitt liv!
<soetfisk> t.ex. Toabesök: 6056
<@Garion> Gnell|moo ska vi leka kurragömma? finns bara en regel!
<@Garion> du får inte titta under täcket!
<@Garion> du börjar leta!
* @Garion gömmer sig undet täcket
otroligt många timmar (nätter) har försvunnit iochmed att man har fastnat på nån av sidorna
*EDIT*
haha, klockrent citat:
<[sydkraft]Aftonfalken> finns inget värre än ostbågar som är böjda åt fel håll...fick slänga hela påsen *sur*