Deppighet

Status
Ej öppen för fler svar.
Finns bara ett sätt. Prata med folk och få lite sympati. Jag är också deppig men det börjar gå över nu när man ringt alla kompisarna.

Jag är också smådeppig och uttråkad, trodde inte att det skulle vara SÅ boring att ha 4 veckors semester...
Försöker förtvivlat fylla dagarna med någon sysselsättning, ett par timmars hojåkande vid fint väder täcker bara en liten del :(

RWD skrev:
Jag är också smådeppig och uttråkad, trodde inte att det skulle vara SÅ boring att ha 4 veckors semester...
Försöker förtvivlat fylla dagarna med någon sysselsättning, ett par timmars hojåkande vid fint väder täcker bara en liten del :(

antingen så är du galen eller så har du ett roligt jobb. själv packar jag bröd, tittar på bröd, tittar på deg och packar ännu mer bröd hela dagarna. Då har jag iofs hyfsad lön men tråkigare jobb hittar du inte. Men nu har semestern börjat så nu är jag nöjd

RWD skrev:
:6surkart :6surkart :6surkart :6surkart

Nu har man semester!!! Även om vädret är helt värdelöst så känns det underbart att vara ledig. Sova sova sova :) ok, lite party kan man la klämma in :fyllisar

mia83 skrev:
Nu har man semester!!! Även om vädret är helt värdelöst så känns det underbart att vara ledig. Sova sova sova :) ok, lite party kan man la klämma in :fyllisar

Så bra, då är du glad nu. Tråden stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey