Någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man känner sig nere och är trött på den trista vardagen? Finns i och för sig mycket man kan hitta på men om man inte ens är sugen på det.
Det känns inte ens som om kompisarna räcker till.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mia83 skrev:Någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man känner sig nere och är trött på den trista vardagen? Finns i och för sig mycket man kan hitta på men om man inte ens är sugen på det.Det känns inte ens som om kompisarna räcker till.
M.G.F skrev:Var för dig själv ett tag. Antingen har du tillbringat för mycket tid med folk och känner dig less på allt och alla eller så har du gjort för lite.
Hitta ett kul intresse, försök lära dig något nytt. Spela piano är alltid kul att kunna men ett jävelskap att lära sig. Det går dock inte om du är tondöv...
Är du inte trött på vännerna men behöver omväxling så försök hitta nya vänner. Det är lättare än man tror. Börja här. =)
mia83 skrev:Är jag för mig själv sitter jag bara och grubblar en massa, när jag är med kompisarna snackar jag av mig en massa men de kan ju inte ge mig de svaren jag vill ha.
Träffar gärna nya vänner, gillar att träffa nya människor överhuvudtaget.
Det där med hobby har man ju aldrig hört innanhar väl aldrig hittat nåt som passar riktigt. Får vänta tills jag får mc kort
![]()
mia83 skrev:Någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man känner sig nere och är trött på den trista vardagen? Finns i och för sig mycket man kan hitta på men om man inte ens är sugen på det.Det känns inte ens som om kompisarna räcker till.
Det är naturligt med deppiga perioder någon gång då och då. Ibland behöver man samla krafterna; ingen orkar ligga på topp jämt. Samtidigt är det farligt att gräva ner sig i sina grubblerier. Blir lätt att man blåser upp saker till orimliga proportioner. Hojturer och promenader är bra för att rensa tankarnamia83 skrev:Är jag för mig själv sitter jag bara och grubblar en massa, när jag är med kompisarna snackar jag av mig en massa men de kan ju inte ge mig de svaren jag vill ha.
Träffar gärna nya vänner, gillar att träffa nya människor överhuvudtaget.
Det där med hobby har man ju aldrig hört innanhar väl aldrig hittat nåt som passar riktigt. Får vänta tills jag får mc kort
![]()
Du är inte ensam om att känna så...mia83 skrev:Någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man känner sig nere och är trött på den trista vardagen? Finns i och för sig mycket man kan hitta på men om man inte ens är sugen på det.Det känns inte ens som om kompisarna räcker till.
mb skrev:Det är naturligt med deppiga perioder någon gång då och då. Ibland behöver man samla krafterna; ingen orkar ligga på topp jämt. Samtidigt är det farligt att gräva ner sig i sina grubblerier. Blir lätt att man blåser upp saker till orimliga proportioner. Hojturer och promenader är bra för att rensa tankarna
Vad är det för någon typ av frågor som du inte får svar på?
tassen skrev:Killar eller män är enkla reptilhjärnevarelser med bara två celler i huvudet.
Det får man höra en del gånger av det motsatta könet.
Vi tänker inte utan bara är...
cRoC skrev:Bygg nåt! Fram med fantasin va.. När jag hade tråkigt om dagarna byggde jag en destilerare![]()
cRoC skrev:Bygg nåt! Fram med fantasin va.. När jag hade tråkigt om dagarna byggde jag en destilerare![]()
mia83 skrev:I många fall så stämmer det också. Jag har en förmåga att dra till mig samma slags killar hela tiden. Med andra såna som inte vet vad de vill..
Ok... då kanske jag inte kan hjälpa dig, men jag skulle kunna ställa ett antal frågor om hur tjejer är funtademia83 skrev:som vanligt så är det ju då hur killar är funtade egentligen. men jag vet mycket väl att ni tänker likadant om oss..![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |