Depåstöd??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Någon av er som sålt, krachat eller blivit bestulna på hojen som råkar ha fått ett depåstöd över att sälja/låna ut under vintern?

Snacka med Tengil-pöjken. Han kan säkert böja till nått av några gamla titanstavar eller nått. Han har ju gjort mitt depåstöd. :tummenupp

Mattias650 skrev:
Snacka med Tengil-pöjken. Han kan säkert böja till nått av några gamla titanstavar eller nått. Han har ju gjort mitt depåstöd. :tummenupp

Tengil, var äääär du?
Depåstöd = pengar till hyran! :tummenupp

Kjelle skrev:
Tengil, var äääär du?
Depåstöd = pengar till hyran! :tummenupp

Jag åker till sydamerika på söndag och blir borta en månad...
Kan tyvär inte fixa några fler depåstöd då jag har blivit kontorsråtta. :rolleyes:

Kjelle: Du har PM

Är det bara korta stunder kan du låna mitt, det är ett bakstöd med ett tillbehör som gör att det funkar fram också (lyfter i nedre gaffelkronan).

Kjelle skrev:
Någon av er som sålt, krachat eller blivit bestulna på hojen som råkar ha fått ett depåstöd över att sälja/låna ut under vintern?
Jag har en bekants bekant, som svetsar rostfria rör hela dagarna. jag la ut en krok till honom om han vill tjäna en extra slant.
:brinnerup

blom skrev:
ge mig ett garage så ska jag göra åt hela klubben :)
en egen liten depåstödsfabrik... :tummenupp man kanske skulle göra det the IKEA way... ta ett 2 m rör, 2 hjul, 2 plattor och en beskrivning hur det ska se ut. Kasta ner allt i ett platt paket och sedan kränga iväg det för 300:-... :D :D :D

Mr Vader skrev:
en egen liten depåstödsfabrik... :tummenupp man kanske skulle göra det the IKEA way... ta ett 2 m rör, 2 hjul, 2 plattor och en beskrivning hur det ska se ut. Kasta ner allt i ett platt paket och sedan kränga iväg det för 300:-... :D :D :D
vi startar eget :tummenupp

jag fick svar idag av kompisens kompis... han kunde mycket väl tänka sig att bocka till depåstöd. bara jag ger honom en ritning. så vem kan cadda till en ??
bobiner är för bögar så jag vill ha en som lyfter i svingen, samt en som tar framgaffeln på något fiffigt sätt.

crashtestdummy skrev:
jag fick svar idag av kompisens kompis... han kunde mycket väl tänka sig att bocka till depåstöd. bara jag ger honom en ritning. så vem kan cadda till en ??
bobiner är för bögar så jag vill ha en som lyfter i svingen, samt en som tar framgaffeln på något fiffigt sätt.
det är bättre du kommer ut ur garderoben och sätter dit bobiner, jag tror det blir snidigare för din kompis kompis att fixa klykor än plattor... :tungan

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...