Den sista färden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Det enda vi INTE saknade igår, var Banjofolket i krokarna där vi var, "Burtan" R, Jon voight och den klassiska filmrepliken "squeizze lika a pig", liten kanot och bli utsatt för övergrepp

Lite likt banjkillen i den riktiga filmen, sköna kommentarer "that what realy ghey":tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=9iI-qo5Z7x8&feature=channel
 
Last edited:

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
:va
Ja tror fan Knatte, Fnatte & Tjatte (aka. Sportis, K-Korven & Gabor2) Har en jävla bra affärside...
Ni e ju klockrena Haveri-rekonstruktions-konsulter... :näsblod
:tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Last edited:

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Nu har jag hittat ett sätt för dig att haka på JD:D:kryckor
Åfan, men då räcker det inte långt med en vanlig 4 timmars putsning va :D Vildsvin är LÄTT den nya putskungen bland remsorna, t.om. en nytvättad hoj ser risig ut bredvid Din fina polkaretta :tummenupp

Med sån vaxning behöver man bara halvförsäkring med andra ord, eller vaxet kanske skyddar även mot stöld?



Haha ja det här lär ju förfölja mig ett tag :gnissla Hade jag vetat detta skulle jag skitit i å åka av :huvet :D
 

Bifogat

  • Pw ny.jpg
    Pw ny.jpg
    58.5 KB · Visningar: 63

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Nu har jag hittat ett sätt för dig att haka på JD:D:kryckor


Jag vågar garanterat :arsele :D

Jag kör lätt sundängevägen på den, inge snack :D alternativt åker som burkslav åt någon, tvivlar på att någon anmäler sig frivilligt som burkslav åt mig haha :D



Blir nästan tvungen och låna PW:n för att få köra nå hoj i år, startade nyss min nyrenoverade CRF450R motard som jag precis gjort helt färdig för besiktning, skulle bara glida in och visa upp den och få ett blankt papper, sen brassa motard hela sommaren, Joo tjena, tömde oljan som var HELT FULL med glitter, obra.. Ras på G :huvet Alla maskiner hatar mig! Bara att riva igen med andra ord :gnissla
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Bling-Bling i oljan...
Snacka om att gå till ytterligheter! :Bugar

Jaaa precis, var det verkligen nödvändigt :huvet

Nog för att man vill ha pimpad hoj, men bling-olja, näätack!! Ingen som säljer en utbytesmotor till CRF450, R eller X spelar mindre roll, årsmodell likaså.. Eller nån som vill renovera en sådan motor åt mig till humant pris?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kraschkommissionen har kommit fram till ytterligare fakta i målet, man har låtit ett oberoende test-institut i Schweiz (alla oberoende institut ligger där tydligen) och detta är vad man kommit fram till hittills i ämnet:

http://www.youtube.com/watch?v=7FyV3BLQri0

Högst troligtvis rimlig förklaring. :fakta
 
Last edited:

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Höhö, har lyckats missat den här tråden. Galet roligt, tur det finns dom som inte blir äldre innuti. :D:D:D:D
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Är det JD som är hamstern:confused::D


Höhöhö, har faktiskt vaknat flertalet söndagsmorgnar och undrat om just detta hade hänt mig kvällen före, men brukar oftast kunna dra slutsatsen att det beror på :öl

Hmm nån som kan beställa sol till imorgon så åker vi sundängevägen på tisdagskörning, jag LÄR knäskrapa JD´s corner dIreKCtT!!one1i (för att därefter skrapa med hela resten av kroppen och hojen :crash )
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Kraschkommissionen har kommit fram till ytterligare fakta i målet, man har låtit ett oberoende test-institut i Schweiz (alla oberoende institut ligger där tydligen) och detta är vad man kommit fram till hittills i ämnet:

http://www.youtube.com/watch?v=7FyV3BLQri0

Högst troligtvis rimlig förklaring. :fakta

HA!! Ja visste de, "makaronkokarna" som huserar där nere i "stöveln" har fuskat när dom konstruerade balansaxeln till "ducce''s" motorer, de e va filmen visar.

:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
HA!! Ja visste de, "makaronkokarna" som huserar där nere i "stöveln" har fuskat när dom konstruerade balansaxeln till "ducce''s" motorer, de e va filmen visar.

:D

Det är fasen så! :skrämd Kan det vara det som ger knarren dess beryktade själ och temperament? Min tokslangade spontant igår, kan det vara relaterat? :va

Nästa tur så laddas det med krucifix, vigvatten och vitlök...man vet aldrig, Christine... :skrämd
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Så här i vintermörkret kan vi behöva ett klassiskt trådlyft. Enligt mig Lakritsremsans skönaste tråd ever!
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top