Den sista färden

Ja har precis fått en ny sändning med vita tröjor mä lååånga ärmar å knäppning på baksidan, de kommer å delas ut vid nästa besök i en annan del av Söööping

:D

Där står jag och sportis och garvar :D Ingen av tänkte...gick det bra utan första frågan blev...säg att du fick med det där:D:D:D Ingen dålig vurpa du fick till korven:tummenupp

Jag sa till gabor helt kolugnt nar korven försvann ner i diket och gjorde en kullerbytta "och där har vi en riktig krasch" Och tror aldrig jag sett någon så fort upp, vrida på huvudet och tanken i korvens huvud " var det någon som såg mig?" Gabor fick inte fram ett ord..han bara garva :Defter ett par minuter blev det "men allvarligt gjorde du illa dig korven:va" Så är det att vara härdade stålmän från Köping:tummenupp

Hoppas att detta kan hjälpa till med läkningen JD :)

Verkligen, tror fan jag nästan är helt återställd nu, iaf på det mentala planet, eller jaa såklart inte helt frisk, men jag är iaf tillbaks där jag var innan kraschen :tungan

Ja har precis fått en ny sändning med vita tröjor mä lååånga ärmar å knäppning på baksidan, de kommer å delas ut vid nästa besök i en annan del av Söööping

:D

Haha dela ut dom fort, tro mig dom behövs verkligen på Söpingspojkarna :tungan

Jävla svårt att använda tangentbordet mä de långa ärmarna :D

Verkligen, tror fan jag nästan är helt återställd nu, iaf på det mentala planet, eller jaa såklart inte helt frisk, men jag är iaf tillbaks där jag var innan kraschen :tungan

Haha dela ut dom fort, tro mig dom behövs verkligen på Söpingspojkarna :tungan

Jo, ja e lite orolig för dom... :D

Skoj med en ny färg :D

ja ja ja, dom e nog lite anstalts-gråa iaf.... :näsblod

Last edited:
Försöker lägga in en film åt dom beryktade herrarna från (en annan del av?) Köping, får se om jag lyckas

[YOUTUBE-ID]L72Jpn02xL8&hl[/YOUTUBE-ID]

Edit: Wohoo lyckades på tredje försöket, här kommer mästerverket.. Skaplig kräm i lillmoppen :D /Edit

Edit2: Hmm kom bara upp en massa traktorfilmer efter man kollat på klippet, är det nån hint om att duccen är en traktor eller :huvet /Edit

Last edited:
Strålande JD ... tack för hjälpen :Bugar
Försöker lägga in en film åt dom beryktade herrarna från (en annan del av?) Köping, får se om jag lyckas

[YOUTUBE-ID]L72Jpn02xL8&hl[/YOUTUBE-ID]

Edit: Wohoo lyckades på tredje försöket, här kommer mästerverket.. Skaplig kräm i lillmoppen :D /Edit

Strålande JD ... tack för hjälpen :Bugar

No problemo El Choritzo loco :D Det var plättlätt (nää egentligen inte, jag är oteknisk haha) men det gick iaf..

Sjukt kul film och bilder, syyynd att inte din krasch kom med :huvet hade vart höjdpunkten.. Nästan så ni får göra en rekonstruktion av Korvens PW:50 krasch i JD´s corner :D

No problemo El Choritzo loco :D Det var plättlätt (nää egentligen inte, jag är oteknisk haha) men det gick iaf..

Sjukt kul film och bilder, syyynd att inte din krasch kom med :huvet hade vart höjdpunkten.. Nästan så ni får göra en rekonstruktion av Korvens PW:50 krasch i JD´s corner :D

Du hör väl att din kurva kräver att man "går" av på gasen lite för att klara den:D:D:D

Du hör väl att din kurva kräver att man "går" av på gasen lite för att klara den:D:D:D

Hahaha jaa ASG, den kräver att man går av på fler sätt än bara gasen :huvet

MVH

/Hojlös deprimerad JD :pangihuve

Ahhhh filmjäveln på Gabor som JD gick inte att ladda in ........... tyvärr måste jag erkänna att när det var min tur att ta en vända med PWn så fastnar knähelvetet i styretb och jag susar ner i JDs dike :D:D:D:D

Hoppas att alla nu förstår att Jds kurva nu snart ska döpas och när vi framställt skylten kommer samliga remsor att bli inbjudna till cermoni !!

Kvalitétshumor!!!!

Ser fram emot invigningscermonin. Alla remsor får köra på led igenom kurvan och visa att det går. Om vi inte smäller med rådjur eller liknande på väg dit då...

Kvalitétshumor!!!!

Ser fram emot invigningscermonin. Alla remsor får köra på led igenom kurvan och visa att det går. Om vi inte smäller med rådjur eller liknande på väg dit då...

Hahaha jaa rådjur lär vi passa oss för :D

Däremot är jag osäker på att ett helt led kan köra genom JD´s corner, tror det kommer gå åt minst 2 remsor, kanske fler :gnissla den kurvan är lömsk..

Hmm Duccar verkar vara riktiga olycksfåglar, det gick ju åt 2 stycken på en dag i lördags :huvet

Hahaha jaa rådjur lär vi passa oss för :D

Däremot är jag osäker på att ett helt led kan köra genom JD´s corner, tror det kommer gå åt minst 2 remsor, kanske fler :gnissla den kurvan är lömsk..

Hmm Duccar verkar vara riktiga olycksfåglar, det gick ju åt 2 stycken på en dag i lördags :huvet

Ska vaxa på Rettan så att en ev kollision med vare sig vilt eller asfalt inte tar sig igenom vaxlagret!!!:yoparty

Ska vaxa på Rettan så att en ev kollision med vare sig vilt eller asfalt inte tar sig igenom vaxlagret!!!:yoparty

Åfan, men då räcker det inte långt med en vanlig 4 timmars putsning va :D Vildsvin är LÄTT den nya putskungen bland remsorna, t.om. en nytvättad hoj ser risig ut bredvid Din fina polkaretta :tummenupp

Med sån vaxning behöver man bara halvförsäkring med andra ord, eller vaxet kanske skyddar även mot stöld?

Asg :D
JD lär bli påmind om det här lääääääääänge:D

Sportan, korven o gabår :Bugar

Haha ja det här lär ju förfölja mig ett tag :gnissla Hade jag vetat detta skulle jag skitit i å åka av :huvet :D

Hahaha ni är för sköna! garvade så pungkulorna vart blåa!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman