Den sista färden

Det enda vi INTE saknade igår, var Banjofolket i krokarna där vi var, "Burtan" R, Jon voight och den klassiska filmrepliken "squeizze lika a pig", liten kanot och bli utsatt för övergrepp

Lite likt banjkillen i den riktiga filmen, sköna kommentarer "that what realy ghey":tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=9iI-qo5Z7x8&feature=channel

Last edited:
:va
Ja tror fan Knatte, Fnatte & Tjatte (aka. Sportis, K-Korven & Gabor2) Har en jävla bra affärside...
Ni e ju klockrena Haveri-rekonstruktions-konsulter... :näsblod
:tummenupp

Last edited:
Nu har jag hittat ett sätt för dig att haka på JD:D:kryckor
Åfan, men då räcker det inte långt med en vanlig 4 timmars putsning va :D Vildsvin är LÄTT den nya putskungen bland remsorna, t.om. en nytvättad hoj ser risig ut bredvid Din fina polkaretta :tummenupp

Med sån vaxning behöver man bara halvförsäkring med andra ord, eller vaxet kanske skyddar även mot stöld?

Haha ja det här lär ju förfölja mig ett tag :gnissla Hade jag vetat detta skulle jag skitit i å åka av :huvet :D

Bifogat

• Pw ny.jpg
    Pw ny.jpg
    58.5 KB · Visningar: 63
Nu har jag hittat ett sätt för dig att haka på JD:D:kryckor

Jag vågar garanterat :arsele :D

Jag kör lätt sundängevägen på den, inge snack :D alternativt åker som burkslav åt någon, tvivlar på att någon anmäler sig frivilligt som burkslav åt mig haha :D

Blir nästan tvungen och låna PW:n för att få köra nå hoj i år, startade nyss min nyrenoverade CRF450R motard som jag precis gjort helt färdig för besiktning, skulle bara glida in och visa upp den och få ett blankt papper, sen brassa motard hela sommaren, Joo tjena, tömde oljan som var HELT FULL med glitter, obra.. Ras på G :huvet Alla maskiner hatar mig! Bara att riva igen med andra ord :gnissla

Bling-Bling i oljan...
Snacka om att gå till ytterligheter! :Bugar

Jaaa precis, var det verkligen nödvändigt :huvet

Nog för att man vill ha pimpad hoj, men bling-olja, näätack!! Ingen som säljer en utbytesmotor till CRF450, R eller X spelar mindre roll, årsmodell likaså.. Eller nån som vill renovera en sådan motor åt mig till humant pris?

Kraschkommissionen har kommit fram till ytterligare fakta i målet, man har låtit ett oberoende test-institut i Schweiz (alla oberoende institut ligger där tydligen) och detta är vad man kommit fram till hittills i ämnet:

http://www.youtube.com/watch?v=7FyV3BLQri0

Högst troligtvis rimlig förklaring. :fakta

Last edited:
Höhö, har lyckats missat den här tråden. Galet roligt, tur det finns dom som inte blir äldre innuti. :D:D:D:D

Är det JD som är hamstern:confused::D

Höhöhö, har faktiskt vaknat flertalet söndagsmorgnar och undrat om just detta hade hänt mig kvällen före, men brukar oftast kunna dra slutsatsen att det beror på :öl

Hmm nån som kan beställa sol till imorgon så åker vi sundängevägen på tisdagskörning, jag LÄR knäskrapa JD´s corner dIreKCtT!!one1i (för att därefter skrapa med hela resten av kroppen och hojen :crash )

Kraschkommissionen har kommit fram till ytterligare fakta i målet, man har låtit ett oberoende test-institut i Schweiz (alla oberoende institut ligger där tydligen) och detta är vad man kommit fram till hittills i ämnet:

http://www.youtube.com/watch?v=7FyV3BLQri0

Högst troligtvis rimlig förklaring. :fakta

HA!! Ja visste de, "makaronkokarna" som huserar där nere i "stöveln" har fuskat när dom konstruerade balansaxeln till "ducce''s" motorer, de e va filmen visar.

:D

HA!! Ja visste de, "makaronkokarna" som huserar där nere i "stöveln" har fuskat när dom konstruerade balansaxeln till "ducce''s" motorer, de e va filmen visar.

:D

Det är fasen så! :skrämd Kan det vara det som ger knarren dess beryktade själ och temperament? Min tokslangade spontant igår, kan det vara relaterat? :va

Nästa tur så laddas det med krucifix, vigvatten och vitlök...man vet aldrig, Christine... :skrämd

Så här i vintermörkret kan vi behöva ett klassiskt trådlyft. Enligt mig Lakritsremsans skönaste tråd ever!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman