Den "perfekta" kroppen (tränings- & kostråd)

ja klart att han är elit! har valt honom till sambo och jag är jäkligt kräsen!
väljer bara det bästa :D

ja min hoj är underbar! :D
ska köpa träningskort nu och träna styrka 2 dagar och kondition 2 dagar!
tackar för komplimangen, det värmde! :)
men allt kan alltid bli bättre ;)

Nu har jag inte hängt med i allt men kommer du gå från att inte ha tränat alls till detta?

Då kommer du troligtvis lägga av efter några månader. Sätt en lagom nivå. Börja springa en dag i veckan. Se till att du aldrig fuskar utan att det alltid blir av. Vilken dag spelar ingen roll bara att det blir gjort. Sen gör du samma sak med gymmet. En dag. När du lärt din kropp att detta är livet och din skalle trivs med detta också kan du öka på lite. Pratar om att kanske träna såhär i ett år för att få det till en ingrodd vana som går helt automatiskt.

Men starta med en lagom ambition och ett tempo du kan hålla och trivas med resten av livet. Träning 4dagar i veckan är väldigt mycket och risken att du slutar tvärt är mycket stor.

Nu har jag inte hängt med i allt men kommer du gå från att inte ha tränat alls till detta?

Då kommer du troligtvis lägga av efter några månader. Sätt en lagom nivå. Börja springa en dag i veckan. Se till att du aldrig fuskar utan att det alltid blir av. Vilken dag spelar ingen roll bara att det blir gjort. Sen gör du samma sak med gymmet. En dag. När du lärt din kropp att detta är livet och din skalle trivs med detta också kan du öka på lite. Pratar om att kanske träna såhär i ett år för att få det till en ingrodd vana som går helt automatiskt.

Men starta med en lagom ambition och ett tempo du kan hålla och trivas med resten av livet. Träning 4dagar i veckan är väldigt mycket och risken att du slutar tvärt är mycket stor.

jag har tränat väldigt mycket förr och det var inte så länge sedan jag slutade med kampsport så jag vet ju vad det innebär och när jag väl sätter in för nåt så händer det!
men jag har träningskort nu och försöker träna så mycket det går, man har ju jobb och hushåll att sköta också! men 3 dagar går jag inte under :)

Man kan ju börja med att vara 17 år som hon var när bilden togs. :gnissla :lol

ja det kan ju bli litta svårt hahahahahah :D

Last edited:
Lyssna inte på dem D-R. Det blir bara mer av dig att Elska :kär :drool

Bra där! Sitter just nu på framsidan och gassar i solen surfar sh med telefonen det står ett ölglas här bredvid mig :öl snart kommer det polare då skall grillen tändas!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman