Den NYA Nattjobbartråden

Status
Ej öppen för fler svar.
Mitra skrev:
2562251 Hurra :tuttar eftersom jag hade planer på att göra det :hihi

Japp det är det :) speciellt eftersom det är ett så viktigt ämne.

(Pallitiv vård = vård i livets slutskede)

Är du bra på att skjuta?

Så trevligt :)

ja de är ju en del som krävs av en när man är med i slutskedet av någons liv...

Jag är okej men kan säkert bli bättre :)

Mitra skrev:
2562261 Kunde inte ha sagt det bättre själv :tummenupp

Dessutom så är det ju kul att läsa vad andra har skrivit när man själv har varit och jobbat.

Ja precis, man vet ju aldrig vad som har dyke upp i samtals väg :)

Last edited:
Folkezx9r skrev:
2562267 Fast det var ju ingen lögn ??..:näsblod ... Men får väl erkänna att jag tjänar bra i förhållande till arbetet man uträttar. Men vem är nöjd med sin lön ?? Alla vill ha mer...:tungan

Ne de är inte nån lögn :rolleyes:
Mmmmm med tanke på vad man har för jobba (läs jag) så får man inte lön för sina risker i alla fall:näsblod
:gnissla jo alla vill nog ha mer i lön :yoparty

lönefråga är alltid en het potatis ,, jag vill inte bara ha mera i lön ja vill ha mest i lön :D

Kakan skrev:
2562280 Ne de är inte nån lögn :rolleyes:
Mmmmm med tanke på vad man har för jobba (läs jag) så får man inte lön för sina risker i alla fall:näsblod

Kakan skrev:
2562264 :) Ja de låter ju bättre ;)
tror dej (än så länge;)) om att du är en trevlig kille :)

Har väl mina sidor jag med , som alla andra , men jag är ju i alla fall tillräckligt trevlig för att få vara med de andra grabbarna på nattskiftet o spela kort 1 timme varje natt... så jag får väl kanske erkänna att eftersom 1 timme går bort till kortspel , så är det bara 6 arbetstimmar kvar..:rolleyes:

Kaka ,, har du sett namnet:Sosnierz någon gång ?

Kakan skrev:
2562280 Ne de är inte nån lögn :rolleyes:

jocke i köping skrev:
2562286 lönefråga är alltid en het potatis ,, jag vill inte bara ha mera i lön ja vill ha mest i lön :D

Jupps de är ju så man vill inte ha mer man vill ha mest..och löne förhandla i mitt yrke är inte såååå lätt :lol alla har samma lön för samma typ at tjänst :näsblod
:mattias Och de är FUSSSKKKKKK ;)

Folkezx9r skrev:
2562288 Har väl mina sidor jag med , som alla andra , men jag är ju i alla fall tillräckligt trevlig för att få vara med de andra grabbarna på nattskiftet o spela kort 1 timme varje natt... så jag får väl kanske erkänna att eftersom 1 timme går bort till kortspel , så är det bara 6 arbetstimmar kvar..:rolleyes:

:mattias Nej det finns inte nån som är helt prefekt de har du helt rätt i :)
Bara kul med trevligt folk som man kan spamma bort en del av natten med i alla fall :)

:rolleyes: ja du ser spela kort uuuuu de ska göras när man :fyllisar :lol

Last edited:
Jaha, då är man vaken för sent igen då.. jobbar inte förrän natt till onsdag men likt förbannat vaken :huvet

Mrs. Laphroaig skrev:
2562310 Jaha, då är man vaken för sent igen då.. jobbar inte förrän natt till onsdag men likt förbannat vaken :huvet

:tummenupp så är de när man jobbar natt ;)

Mitra skrev:
2562293 Ja du vem är nöjd med lönen :rolleyes:
:hihi har försökt att övertala chefen om att jag behöver mer i lön. Mina intresse är ju så dyra :D
Men hon ville inte lyssna på det örat :rolleyes: :(

Elak chef du har ! Ska kolla med min chef vad han säger.... Tänk om han svarar att det ska införas prestationslön ?? Shit !!!...Kanske lika bra att hålla truten...:D

Kakan skrev:
:rolleyes: ja du ser spela kort uuuuu de ska göras när man :fyllisar :lol

Hmmm....Undras hur snacket skulle gå då om man släntrar ut ifrån jobbet kl 05.18 om mornarna , lagom berusad , o försöker fånga änderna i dammen när morgonskiftet kommer.... Kan tänka mig att man kan glömma ngn löneförhöjning ! ( i BÄSTA fall....:gnissla )

Kakan skrev:
2562327 :tummenupp så är de när man jobbar natt ;)

Ja jobbar natt, har stora sömnproblem sen tidigare, alldeles för mycket tankar och värk så är det natt då är jag oftast här :tummenupp

Folkezx9r skrev:
2562339 Fel.... ALLA nätter !:D

Jag försökte ju bara vara snäll :tungan

Själv har jag rätt fullt upp att göra i ca 4 timmar sen är det rätt lugnt om inte något händer sen är det full fart igen i några timmar innan man slutar.

I bästa fall så sover ju folk på natten, om de nu inte ska hitta på något dumt :näsblod

Folkezx9r skrev:
2562335 Hmmm....Undras hur snacket skulle gå då om man släntrar ut ifrån jobbet kl 05.18 om mornarna , lagom berusad , o försöker fånga änderna i dammen när morgonskiftet kommer.... Kan tänka mig att man kan glömma ngn löneförhöjning ! ( i BÄSTA fall....:gnissla )

:D jisses pöjk jag ser verklgen de framför mej, en som ränner efter änderna i dammen :lol
mmmmm ja om du får behålla jobbet så tror jag nog att du får gå på AA för att ha de kvar :)

Mitra skrev:
2562346 Jag försökte ju bara vara snäll :tungan

Själv har jag rätt fullt upp att göra i ca 4 timmar sen är det rätt lugnt om inte något händer sen är det full fart igen i några timmar innan man slutar.

I bästa fall så sover ju folk på natten, om de nu inte ska hitta på något dumt :näsblod

Ska villigt erkänna att jag har det ganska bra.. Är ganska mkt övervakning o så länge det snurrar som det ska (vilket det oftast gör) , så får man försöka fördriva tiden så bra man kan... Beroende på vad för artiklar man kör , så är det effektiv arbetstid kanske 1-3 tim varje natt..... Övervakning måste ju oxå göras , men på ngt konstigt sätt känns det inte riktigt som "jobb". Fast har jag överlevt 5 års nattskift hittills , så klarar jag nog ett tag till utan att samvetet skriker alltför högt...:D

Mrs. Laphroaig skrev:
2562336 Ja jobbar natt, har stora sömnproblem sen tidigare, alldeles för mycket tankar och värk så är det natt då är jag oftast här :tummenupp

Bara trevligt att sitta här å prata bort en stund av natten ;)

Kakan skrev:
2562351 :D jisses pöjk jag ser verklgen de framför mej, en som ränner efter änderna i dammen :lol
mmmmm ja om du får behålla jobbet så tror jag nog att du får gå på AA för att ha de kvar :)

He he... Förmodligen blir det foten direkt ! I andra hand övervakade kontroller hos företagssköterskan , med intag av antabus. I 3:dja o sista hand skjuter de väl mig på fläcken o slänger in mig i smältan ( 1500 grader varm metall ) för att utplåna alla spår...:D

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back