Den NYA Nattjobbartråden

Status
Ej öppen för fler svar.
Hjälp :tungan :tungan
nu har jag blottat strupen *smile*

appropå pizza ,, ja har nyss ätit upp en kvarts kebabpizza som blev över från tidigare idag ,, smaskens sörrö :tummenupp :tummenupp

aha ska kolla med pappa och mamma dom vet säkert :D[/QUOTE]

Vilken helg.. har inte "jobbat" så här mycket på länge... ibland tror man att det är fullmåne året om här i stockholm :va

Sitter och slafsar i mig entrecot och potatissallad - grejjt.. funderar även över om man kan ha två anställningar hos samma arbetsgivare - får nog fråga runt lite imorgon.

Någon som vet om "action cross" finns som webbaserat spel? Perfekt tidsfördriv jue..

YES blev 1:a på 5:e sidan

jocke i köping skrev:
2562442 Hjälp :tungan :tungan

appropå pizza ,, ja har nyss ätit upp en kvarts kebabpizza som blev över från tidigare idag ,, smaskens sörrö :tummenupp :tummenupp

aha ska kolla med pappa och mamma dom vet säkert :D
[/QUOTE]

Mrs. Laphroaig skrev:
2562440 Hm vad kan tösen vilja ha tro (pizzan är ju inte ens påbörjad)
I frysen finns:
köttbullar med pasta och gräddsås
kalops med potatis och sås
Potatisgratäng med fläskfile och pepparsås
Korv stroganoff och ris
limpa, frallor samt tunnbröd
Mockarutor
Drömmar
Chokladmuffins
Cappucinomuffins

Allt är såklart hemmalagat och hemmabakat :tungan

:drool när sa du att du skulle bli min gratis privata kock?? :D

Kakan skrev:
2562450 :drool när sa du att du skulle bli min gratis privata kock?? :D

Måste varit i ett svagt ögonblick :rolleyes:
Glömde skriva att om du vill ha mackor så finns det egen inlagd saltgurka i kylen oxå

jocke i köping skrev:
2562442 Hjälp :tungan :tungan

aha ska kolla med pappa och mamma dom vet säkert :D

:D japp men de är ju tur jag är så snäll ;):cdevil

:sissy själv har jag just äte en talrik med fil och banan :rolleyes: inte lika gott som pizza men nöden har ju inte nån lag :)

japp de ska jag (pappa var ju dögrävare hemma vid förut, han om nån borde veta vem de är :lol)

RMT_Racing skrev:
2562444 Vilken helg.. har inte "jobbat" så här mycket på länge... ibland tror man att det är fullmåne året om här i stockholm :va

Sitter och slafsar i mig entrecot och potatissallad - grejjt.. funderar även över om man kan ha två anställningar hos samma arbetsgivare - får nog fråga runt lite imorgon.

Någon som vet om "action cross" finns som webbaserat spel? Perfekt tidsfördriv jue..

På A svarar jag jo då
& på B säger jag :sissy
& på C svarar jag :va de vet jag inte :lol

Mrs. Laphroaig skrev:
2562456 Måste varit i ett svagt ögonblick :rolleyes:
Glömde skriva att om du vill ha mackor så finns det egen inlagd saltgurka i kylen oxå

SADISSSSSSSTTTTT :D

Last edited:
Jag är ledig imorgon :)
Ska dock åka buss i strax över sex timmar och sedan tåg i tre timmar till.. Kul, det var den dagen det. Sedan morgonskift på tisdag... blä

MikkE skrev:
2562493 Jag är ledig imorgon :)
Ska dock åka buss i strax över sex timmar och sedan tåg i tre timmar till.. Kul, det var den dagen det. Sedan morgonskift på tisdag... blä

Själv valt grabben ;) :tungan

Mrs. Laphroaig skrev:
2562496 :tummenupp
hm.. ska man prova att krypa ner eller ska man inte , det är frågan :va

VA och inte göra pizza åt mej :gråta

Last edited:
Kakan skrev:
2562527 Nå ätbart :D

Då blir det vad jag har hemma då... rökt skinka, salami, ananas, tomat och kebabsås :D
Om du nu inte vill ha köttbullar och dumle på oxå ?

Mrs. Laphroaig skrev:
2562533 Då blir det vad jag har hemma då... rökt skinka, salami, ananas, tomat och kebabsås :D
Om du nu inte vill ha köttbullar och dumle på oxå ?
:näsblod dumle låter som en dålig ide :D

AndreasNo skrev:
2562541 Jag vill ha en med felix chilisås o ketchup som grund, sen lite salami o ost o ja lite smått o gott...

Visst, har både chilisås, ketchup, salami och ost hemma.
Smått och gott beror lite på vad det innebär :tungan

Kakan skrev:
2562544 :näsblod dumle låter som en dålig ide :D

Då sparar jag dumlen till mina dumlekakor istället, mycket godare :)

Last edited:
Kakan skrev:
2562461på B säger jag :sissy

Jag har problem... får snart inte jobba mer övertid. Borde la gå att lösa mha två anställningar? :va

F.ö. så finns det mer mat här om ngn är intresserad. En av killarna kom förbi med typ 2kg lösgodis så nu är man inte hungrig längre iaf :D Har ni julbord på era jobb? Att jobba under jul/påsk/nyår är guld ju.. dels bra pröjs men också shitloads of julkäk..

Mrs. Laphroaig skrev:
2562550
Då sparar jag dumlen till mina dumlekakor istället, mycket godare :)

:tummenupp låter bra de ;)

RMT_Racing skrev:
2562554 Jag har problem... får snart inte jobba mer övertid. Borde la gå att lösa mha två anställningar? :va

F.ö. så finns det mer mat här om ngn är intresserad. En av killarna kom förbi med typ 2kg lösgodis så nu är man inte hungrig längre iaf :D Har ni julbord på era jobb? Att jobba under jul/påsk/nyår är guld ju.. dels bra pröjs men också shitloads of julkäk..

:D att ha två anstälningar är väll fusk ??
Ja du överitd är nog lite för mycke hos mej med :lol men vad då man får ju lite mer när lönen kommer ;)

hmmmm 2 kg godis är inte så lockande då :rolleyes:
Jag jobbar nyår i alla fall :) funderar på att ta nå extra pass på jul. Tror vi har julbord :) har just bytt bolag så jag är osäker :hihi

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back