Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hahaha fan nice sagt.tassen skrev:så är det
" för att bli gammal och erfaren måste man först ha varit ung och oerfaren"
![]()
![]()
Fan va gött. Men asså jävla cp kärring... gammal och senil och försöker ljuga bort sig....Allex skrev:ooh vad många svar!
Vi kom ner till tanten idag hon är typ 80bast. Visade henne skadorna. Hör då å häpna!!! Hon säger men det är ju inte samma cykel den som jag backade på var ju röd/vit inte blå!! och den ramlade ju inet på denna sida utan på den andra! wtf tänker jag! Så lägger hon till att det är försäkringsbedrägeriaja tänker jag kärringen är ju inte normal förklarar för henne lugnt och fint som det ÄR. Hon skriver på skadeanmälan och skriver under att det är hon som är vållande så nu ska dem bara skickas in och vi ska invänta svar från FB
.
Ringde henne senare idag för att ta hand om det sista och då verkade hon vara betydligt lugnare och försökte även skämta till lite. aja hoppas att bolagen kan lösa det fort nog. Kul att åka med skrapade sidor va...![]()
Stor tack för vittnet som skrev ner hennes reg. nr.![]()
Idag har jag lyssnat på lika många bortförklaringar som jag hinner höra under 1 år nog. Det bara smattrade ur henne fattar inte hur hon lyckas.
skadorna om man är inte är petig: 2500kr exkl jobb
om man ska ta bort varenda liten repa: 5500 exkl jobb
har nu beställt crashpucks![]()
Ricken skrev:Inget och snacka om se till så att varenda jävla liten repa åtgärdas.
Kärringen får ju pröjsa självrisk i vikket fal, sen står ju f-bolaget för resten.![]()
Allex skrev:ooh vad många svar!
Vi kom ner till tanten idag hon är typ 80bast..... Hon säger men det är ju inte samma cykel den som jag backade på var ju röd/vit inte blå!! hon till att det är försäkringsbedrägeri .........aja tänker jag . .under att det är ....... .invänta svar från FB
.
.
..
.jobb
har nu beställt crashpucks![]()
Wiseguy skrev:När du skickar in skaderapporten till försäkringsbolaget se även till att skicka in en ordentlig redogörelse/rapport på ett separat papper över turerna med tanten. Ju mer fakta bolaget har desto enklare för dom att handlägga ärandet.
Om inte lite finareFredrick skrev:och kräv cykeln i precis samma skick som innan..
Fick jag välja skulle jag hellre vara "ung och jävligt erfaren, hellre än gammal och oerfaren " som det verkar finnas gott om i världen där ute...gringoo skrev:hahaha fan nice sagt.![]()
Ernst skrev::Hur det gick? självklart kastade jag o en kompis en såndär grön parkbänk genom framrutan på bilen en natt.. kutade därifrån o asgarvade utav helvete./E
Ernst skrev:Hur det gick? självklart kastade jag o en kompis en såndär grön parkbänk genom framrutan på bilen en natt.. kutade därifrån o asgarvade utav helvete.![]()
OCH! fick en polisanmälan om misstänkt skadegörelse på köpet.. Moahahaa! den sparade jag av rent nöje.
/E
Haha ja det är ju det ultimate. Men inte för ung, för då kan man inte va tillräckligt erfaren.tassen skrev:Fick jag välja skulle jag hellre vara "ung och jävligt erfaren, hellre än gammal och oerfaren " som det verkar finnas gott om i världen där ute...![]()
Zana skrev:Guld!! Skulle jag defenitivt gjort...
Hur kan man ha medlidande för en sån jävla pisstant...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |