Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allex skrev:jupp, jag sa till henne om det var så trång så kunde du ju ta kontakt med ägaren. Hur då frågar hon? Du kan ju kolla på regnummer och ringa VV. men jag har ingen telefon säger hon. Det finns betaltelefoner överallt säger jag (detta är mitt i stan) Men jag hade inga pengar säger hon och jag hade väldigt bråttom säger hon. Men hon kan ju inte skylla på att det är trångt!!! Jag var där före henne och om hon lyckades att parkera den på ngt sätt så ska hon ju också kunna komma ut lika "lätt"
Allex skrev:Nu är jag ledsen...
Skulle hem från jobbet, jag fick nummer turligt nog. hur man ska göra nu, ringde kärringen och hon kom. Jaha, men kom du in så ska du oxå komma ut?!?! Men det var ju så trångt sade hon. Jag oroar mig, Men jag stog ju för fan inte i hennes ruta endå! var full så jag ställde min mellan Hon utan ..killen på MC(tack!)
hjälp![]()
Allex skrev:Suck, Jag har inte vittnets nummer det som är grejjen, på lappen stog det bara![]()
"CLK XXX gjorde detta /hälsat vittne på MC bredvid"
Så säger hon: Men det blir ju inte några skador på motorcyklar när dem ramlarnähe!
Jag skulle ha köpt dem där mushrooms för länge sen![]()
Oscar: du hade en 98:a min är 02 så delarna till motorn är mörkare på min, skulle inte se så kul ut![]()
Alltså vad är problemet? Anmäl kärringen bara.... hon ska straffas för smitning och skadegörelse....Allex skrev:jupp, jag sa till henne om det var så trång så kunde du ju ta kontakt med ägaren. Hur då frågar hon? Du kan ju kolla på regnummer och ringa VV. men jag har ingen telefon säger hon. Det finns betaltelefoner överallt säger jag (detta är mitt i stan) Men jag hade inga pengar säger hon och jag hade väldigt bråttom säger hon. Men hon kan ju inte skylla på att det är trångt!!! Jag var där före henne och om hon lyckades att parkera den på ngt sätt så ska hon ju också kunna komma ut lika "lätt"
Allex skrev:Nu är jag ledsen...
Skulle hem från jobbet, kommer nära parkeringen och ser inte min cykel! Går längre fram oroande och får syn....den ligger ner som en sill![]()
Jag fick reg nummer turligt nog av ett vittne på mc bredvid. Frågan är hur man ska göra nu. Ringde kärringen och hon kom med massa bortförklaringar om att det var trång att komma ut ur handikapsplatsen. Jaha, men kom du in så ska du oxå komma ut?!?! Men det var ju så trångt sade hon. Jag oroar mig om att jag kanske stog för nära då? Men jag stog ju för fan inte i hennes ruta endå! MC parkeringen var full så jag ställde min mellan mcrutan och handikapplatsen. Får man göra så? Vet ju fasiken inte vem som har rätt här... Hon smet ju oxå utan att skriva en lapp. Det gjorde ju killen på MC(tack!)
hjälp![]()
Allex skrev:Suck, Jag har inte vittnets nummer det som är grejjen, på lappen stog det bara![]()
"CLK XXX gjorde detta /hälsat vittne på MC bredvid"
Så säger hon: Men det blir ju inte några skador på motorcyklar när dem ramlarnähe!
Jag skulle ha köpt dem där mushrooms för länge sen![]()
Oscar: du hade en 98:a min är 02 så delarna till motorn är mörkare på min, skulle inte se så kul ut![]()
gringoo skrev:Alltså vad är problemet? Anmäl kärringen bara.... hon ska straffas för smitning och skadegörelse....
Lyssna på tassens goda råd. Han är en vis man.tassen skrev:Bara knyter vidare.....Hon har smitit.punkt slut.
Polisanmäl innan det går för lång tid....IDAG.
Om det hade stått en barnvagn med en 7 månaders bäbbe i och ramlat ut, spräcjkt skallaen....vad trar ni hade hänt då ?
gringoo skrev:Lyssna på tassens goda råd. Han är en vis man.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |