Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Now You See Me

Väldigt spännande trailer (att Morgan Freeman talar i trailern kanske inte gör saken värre precis) och är en av många filmer jag ser fram emot att se detta år! Release-datum för Sverige är 31 maj :banana

Väldigt spännande trailer (att Morgan Freeman talar i trailern kanske inte gör saken värre precis) och är en av många filmer jag ser fram emot att se detta år! Release-datum för Sverige är 31 maj :banana

Verkar sjukt frän! Framförallt lite smart, vilket jag har saknat bland filmer nuförtiden. Kommer att ses!

såg 'savages' häromkvällen och kan rekommendera den.

såg också 'lawless' med bla tom hardy och den var så rutten att jag inte tänker länka till trailern.

Mama av Guillermo del Toro, snubben som gjort Pan´s Labyrinth och The Orphan. Härligt gåshudsframkallande och bra. Perfekt att se en mörk kväll.

Last edited:
Såg Searching for Sugarman ikväll. Har länge tänkt se den, men skjutit upp det av oförklarliga skäl. Den var helt klart sevärd.

Såg Hobbit häromkvällen och ja, den var riktigt kass. De går och går och går och går... Blandar in några vanskapta dävrgar och pruttskämt, sen går de lite till. Därefter, när man förväntar sig crescendot, då slutar filmen istället. Sämsta jag sett på länge.

Såg Hobbit häromkvällen och ja, den var riktigt kass. De går och går och går och går... Blandar in några vanskapta dävrgar och pruttskämt, sen går de lite till. Därefter, när man förväntar sig crescendot, då slutar filmen istället. Sämsta jag sett på länge.

Den ingår i en serie filmer om dvärgar som går.

hörde att 48fps också gjorde att man såg tydliga makeup-skavanker och annat som man annars inte hade sett i lägre upplösning...inte sett filmen ännu men inte alls sugen heller...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph