Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Nyss hemkommen från den.
Inte så spännande, men välgjord och intressant.
Kändes betydligt kortare än den var.
Rekomenderas!

Funderde på att se den igår, men valde The Hobbit istället. Har skjutit upp att se den alldeles för länge och ville få det gjort. Tarantiono filmerna känner man ju igen när man sett några stycken, men de har ju ett visst underhållningsvärde.

såg 'django' häromdagen och den är underhållande. typisk tarantino när det kommer till att göra en sån rulle han växte upp med. klart sevärd, dock i mittfåran när det kommer till rullarna han gjort hittills.

Nyss hemkommen från den.
Inte så spännande, men välgjord och intressant.
Kändes betydligt kortare än den var.
Rekomenderas!

Jaha, nyss hemkommen från Django. Var som en Tarantino-rulle förväntas vara. Mycket blod och hemskt gärna i en snabb closeup. Den var sevärd.

Jaha, nyss hemkommen från Django. Var som en Tarantino-rulle förväntas vara. Mycket blod och hemskt gärna i en snabb closeup. Den var sevärd.

Håller med er till 110%. Samtidigt dock fortfarande förvånansvärda scener som i alla fall inte jag väntade mig - kanon! Blir att se på denna fler gånger! :yoparty

för att bekämpa alien-monstret, måste invånarna i den lilla irländska byn använda sig av sitt hemliga vapen: supa ner sig.

Såg "Flight" igår. Spännande på ett udda sätt. Sevärd för alla utom actionlovers.

Jag hoppas - innerligt - att jag har missat det och att det har varit uppe tidigare. Men om det på fullaste allvar inte är en enda individ på Sporthoj som ser fram emot Arnie's nya flick, "The Last Stand", ja, fy helvete för detta "Sporthojs-forum". Har synat en drös med besynnerliga inlägg, alltifrån chick-flicks till rent Söder-pretto-skit, fy fan, skärpning.

Och nej, jag tänker inte länka till trailern. Det är Arnold, den ska ni bara ha sett.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti