Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Now You See Me

Väldigt spännande trailer (att Morgan Freeman talar i trailern kanske inte gör saken värre precis) och är en av många filmer jag ser fram emot att se detta år! Release-datum för Sverige är 31 maj :banana

Väldigt spännande trailer (att Morgan Freeman talar i trailern kanske inte gör saken värre precis) och är en av många filmer jag ser fram emot att se detta år! Release-datum för Sverige är 31 maj :banana

Verkar sjukt frän! Framförallt lite smart, vilket jag har saknat bland filmer nuförtiden. Kommer att ses!

såg 'savages' häromkvällen och kan rekommendera den.

såg också 'lawless' med bla tom hardy och den var så rutten att jag inte tänker länka till trailern.

Mama av Guillermo del Toro, snubben som gjort Pan´s Labyrinth och The Orphan. Härligt gåshudsframkallande och bra. Perfekt att se en mörk kväll.

Last edited:
Såg Searching for Sugarman ikväll. Har länge tänkt se den, men skjutit upp det av oförklarliga skäl. Den var helt klart sevärd.

Såg Hobbit häromkvällen och ja, den var riktigt kass. De går och går och går och går... Blandar in några vanskapta dävrgar och pruttskämt, sen går de lite till. Därefter, när man förväntar sig crescendot, då slutar filmen istället. Sämsta jag sett på länge.

Såg Hobbit häromkvällen och ja, den var riktigt kass. De går och går och går och går... Blandar in några vanskapta dävrgar och pruttskämt, sen går de lite till. Därefter, när man förväntar sig crescendot, då slutar filmen istället. Sämsta jag sett på länge.

Den ingår i en serie filmer om dvärgar som går.

hörde att 48fps också gjorde att man såg tydliga makeup-skavanker och annat som man annars inte hade sett i lägre upplösning...inte sett filmen ännu men inte alls sugen heller...

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back