Nilsson_
Ny medlem
- Gick med
- 16 Jun 2003
- Ort
- Åkersberga
- Hoj
- Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
Vad föredrar ni för skinställ, delat eller helställ, och varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hagster skrev:Helställ har jag. Inte missnöjd med det på något sätt. Skulle dock vilja ha ett delat eller bara jackan också. Så jobbigt att dra på sig hela stället om man bara ska ner till tex macken eller liknande.

Hagster skrev:Posör, javisst. Men hur jobbigt är det inte att åka 2km till macken i helställ? Är också otorligt nöjd med mitt helställ men skulle ändå vilja ha en jacka. Sen skulle inte goretex ställ vara helt fel nu...![]()
Mattiaz skrev:Skulle vilja ha nån sorts GT-jacka att ha på höstkanten över ställetm men de jävla priserna de tar ut för dem är hutlösa![]()
Det är ju inge jobbigare att kliva i ett skinnställ.... SÅ bråttom har jag aldrig att jag ska iväg än att jag kan ta mig de sekunderna...


Mattiaz skrev:Skulle vilja ha nån sorts GT-jacka att ha på höstkanten över ställetm men de jävla priserna de tar ut för dem är hutlösa![]()
Det är ju inge jobbigare att kliva i ett skinnställ.... SÅ bråttom har jag aldrig att jag ska iväg än att jag kan ta mig de sekunderna...

NO_FEAR skrev:Är snyggare med helställ tycker jag också. Dessutom delar det sig förmodligen inte på mitten om man skulle få för sig att vurpa.
maverick_750rr skrev:Blixtlåset kan säkert slitas sönder, eller sömmen som håller fast blixtlåset. Men jag tror inte för enb sekund på att du skulle tappa byxorna eller att jackan skulle flyga av, det finns ju inte om du nu inte har ett ställ som är 5 storlekar för stort för dig.
750RR

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |