Nilsson_
Ny medlem
- Gick med
- 16 Jun 2003
- Hoj
- Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
Vad föredrar ni för skinställ, delat eller helställ, och varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hagster skrev:Helställ har jag. Inte missnöjd med det på något sätt. Skulle dock vilja ha ett delat eller bara jackan också. Så jobbigt att dra på sig hela stället om man bara ska ner till tex macken eller liknande.

Hagster skrev:Posör, javisst. Men hur jobbigt är det inte att åka 2km till macken i helställ? Är också otorligt nöjd med mitt helställ men skulle ändå vilja ha en jacka. Sen skulle inte goretex ställ vara helt fel nu...![]()
Mattiaz skrev:Skulle vilja ha nån sorts GT-jacka att ha på höstkanten över ställetm men de jävla priserna de tar ut för dem är hutlösa![]()
Det är ju inge jobbigare att kliva i ett skinnställ.... SÅ bråttom har jag aldrig att jag ska iväg än att jag kan ta mig de sekunderna...

Mattiaz skrev:Skulle vilja ha nån sorts GT-jacka att ha på höstkanten över ställetm men de jävla priserna de tar ut för dem är hutlösa![]()
Det är ju inge jobbigare att kliva i ett skinnställ.... SÅ bråttom har jag aldrig att jag ska iväg än att jag kan ta mig de sekunderna...

NO_FEAR skrev:Är snyggare med helställ tycker jag också. Dessutom delar det sig förmodligen inte på mitten om man skulle få för sig att vurpa.
maverick_750rr skrev:Blixtlåset kan säkert slitas sönder, eller sömmen som håller fast blixtlåset. Men jag tror inte för enb sekund på att du skulle tappa byxorna eller att jackan skulle flyga av, det finns ju inte om du nu inte har ett ställ som är 5 storlekar för stort för dig.
750RR

|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |